آراد برندینگ

پولم را مدیریت کردم و میلیونر شدم

پولم را مدیریت کردم و میلیونر شدم

برای اینکه بتوانیم جزء افراد میلیونر شویم، نیاز به داشتن هوش مالی است. با داشتن هوش مالی می توانیم به آزادی مالی برسیم. این موضوع یکی از دلایلی است که با بهره گیری از هوش مالی در کسب و کار تولید انواع دولومیت میلیونر شویم و شما هم می توانید با فعالیت در کسب و کار انواع دولومیت میلیونر شوید.

دولومیت خام

اغلب افراد فعال در ساختمان سازی و ساخت انواع زیور آلات و شیشه سازی با خرید عمده دولومیت خام اصفهان با کیفیت بالا مواد اولیه ی مورد نیاز مشاغل خود را با قیمت مناسب تری تهیه می نمایند.

خاکهای دولومیتی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشند و از آنها در صنعت ساخت و ساز به میزان فراوانی استفاده می شود.

بدین ترتیب برای پایه ریزی و مواد اولیه ی پایه در ساخت راه و جاده استفاده می گردد برای این عمل مقدار معینی از خاک مخصوص دولومیت را به ترکیب بتن و مواد اولیه ی ساخت آسفالت اضافه می نمایند و برای جاده سازی و اشباع کردن مسیر از این خاکها به وفور استفاده می شود.

به علاوه در ساخت سیمان، جهت کلسینه نمودن آن به میزان قابل توجهی به بلوک سیمانی، خاک دولومیت اضافه می شود و در صورتی که خاک حاوی دولومیت به پوست دست یا نواحی اطراف چشم کارگران برخورد نماید باعث تحریک و سوزش و اشک چشم هایشان می شود و به بافت پوست آسیب وارد می کند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سپاهان

یکی از مواد مهم در فولادسازی آهک می باشد که به جای آن می توانیم از دولومیت سپاهان استفاده کنیم. همان طور که می دانید بخش مهمی از صنعت کشور به فولاد سازی مربوط است.

که جهت تولید بهتر آن فعل و انفعالاتی مختلفی در آن صورت می گیرد که در این بین دولومین نقش اساسی را ایفا می کند و نقش سخت کننده سنگ آهن را به عهده دارد.

شاید برایتان جالب باشد که از این سنگ در صنعت جواهرسازی و داروسازی نیز استفاده می کنند و همچنین برای گرفتن منگنز از آب دریا کاربری دارد و باعث تغییر ساختار آهک کلسینه می شود و از سختی آن می کاهد و مقاومت آن را در برابر باران و خاک افزایش می دهد.

در ضمن حالتی از دولومیت وجود دارد که از آن کریستالهای زیبا تشکیل می شود که در برخی از موزه های مهم جهان از آنها نگهداری می کنند و در فرایند سنگ آهک به دولومیت حفره هایی در آنها ایجاد می شود که این سوراخها می تواند نفت و گاز را درون خود نگه دارد و معادن بزرگی از آنها را تولید کند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سیاه

امروزه کارخانجات تولید دولومیت سیاه به پخش و عرضه دولومیت خام می پردازند و بخش وسیعی از دولومیتهای کشور از طریق کارخانجات فعال در شهر همدان تامین می شود و قیمت این دولومیتها با توجه به کارخانه ی سازنده ی آنها و کیفیت محصول و فرآیندهایی که روی آن انجام می شود.

بسیار متغیر می باشد و برای خرید انواع مختلف دولومیتها و سایر فرآورده های دولومیت بهتر است به مراکز اصلی فروش آنها و یا خود کارخانجات مراجعه نمایید البته مراکز فروش عمده بسیاری وجود دارند که این محصول را با قیمتهایی مناسب و بدون واسطه به فروش می رسانند.

به علاوه ما در مجموعه ی خود انواع مختلف دولومیتها و فرآورده های حاصل از آن را در بالاترین کیفیت و با قیمیتی مناسب تراز هرجا ی دیگر به صورت آنلاین به فروش می رسانیم.

از این رو برای خرید و سفارش این محصول کافی است وارد سایت ما شوید و دولومیتهای خام و سایر فرآورده های آن را به طور عمده و به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا