آراد برندینگ

با ترفندی که من ثروتمند شدم شما هم ثروتمند شوید

با ترفندی که من ثروتمند شدم شما هم ثروتمند شوید

خیلی ها در راستای کسب ثروت فعالیت می کنند اما تلاش شان سرانجامی ندارد چراکه این افراد برنامه دقیق و حساب شده ای ندارند، قبل از ورود به حوزه کاری باید تمام جوانب را بسنجید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. از آنجا که پدر بزرگ من تولیدی عسل طبیعی داشتند تصمیم گرفتم کسب و کار اینترنتی در حوزه عسل را ایجاد کنم که با شناخته شدن برند عسل توانستم از رقبا پیشی بگیرم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

عسل اشترانکوه

عسل اشترانکوه یکی از بهترین انواع عسل محسوب می شود که طعم فوق العاده ای دارد. درست است که فرآیند تولید عسل خیلی پیچیده نیست اما زحمت بسیار زیادی برای زنبورها دارد. زنبورها باید برای تولید حدود 500 گرم عسل طبیعی باید از شهد تقریبا 2 میلیون گل استفاده کنند که پیدا کردن این حجم از گل برای زنبورها کاری بسیار سخت و طاقت فرساست. اغلب زنبور ها دارای دو معده هستند که با یکی از آن ها به ذخیره شهد گل ها می پردازند و از دیگری برای هضم غذا خود استفاده می کنند. عسل طبیعی می تواند انرژی لازم را برای شروع یک روز کاری به شما ببخشد و به هضم و یا جذب مواد مورد نیاز بدن کمک کند اما استفاده آن برای نوزادان و کودکان خیلی مناسب نیست زیرا آن ها در دوران اولیه رشد خود هستند و ممکن است معده آن ها ظرفیت هضم عسل را نداشته باشد.

با ترفندی که من ثروتمند شدم شما هم ثروتمند شوید

عسل اسفرم سبلان

عسل اسفرم سبلان دارای خاصیت شفابخشی بالایی می باشد. به همین دلیل در سراسر جهان معروف شده و علاوه بر ثبت ملی، ثبت جهانی نیز شده است. عسل اسفرم سبلان فواید فراوانی برای بدن دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم؛ رشد جسمی کودکان را افزایش می دهد. به دلیل داشتن ساکاروز پایین برای افراد دیابتی مناسب است. دستگاه گوارشی بدن را ضد عفونی می کند. زخم معده را تسکین می دهد. باعث محافظت از قلب می شود و از بروز حمله قلبی جلوگیری می کند. خاصیت ضد التهابی دارد.

با ترفندی که من ثروتمند شدم شما هم ثروتمند شوید

عسل اقاقیا

عسل اقاقیا در دل کوه ها بیشتر تولید می شود و محل نگهداری از آنها در میانه کوهپایه ها است و افرادی که عسل را جمع آوری می کنند در بهترین کیفیت و بسته بندی آن را به بازار مصرف ارائه می کنند همه افراد می توانند به راحتی برای خرید عسل اقاقیا اقدام کنند و آن را به صورت عمده و کلی با قیمت خیلی خوبی تهیه نمایند. همه ما به خوبی در مورد عسل می دانیم و در مورد مصرف آن و فوایدی که دارد اطلاعات زیادی داریم ولی شناخت عسل اصل اهمیت زیادی دارد یکی از بهترین نوع آن عسل اقاقیا طبیعی است که برای شناخت آن باید از تخصص کافی برخوردار بود چون این عسل را نمی توان به سادگی شناسایی کرد و تنها راه خرید آن به صورت تضمینی است و بهتر است آن را از مراکز معتبر تهیه نمود.

با ترفندی که من ثروتمند شدم شما هم ثروتمند شوید

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا