آراد برندینگ

می خواهید بدانید چگونه هر روز ثروتمند تر می شوم

می خواهید بدانید چگونه هر روز ثروتمند تر می شوم

من از جوانی به فکر یک کا با حقوق ثابت نبودم و همیشه در این فکر بودم که محصولی تولید کنم و هر روز آن رشد دهم.

من با مشورت از افراد متخصص تصمیم گرفتم تا وارد بازار تولید انواع روغن گیاهی شوم و تا الان که 10 سال می گذرد هر روز سرمایه ام را بیشتر کرده ام. بیاید کمی با این محصولات آشنا شویم.

روغن زیتون 4 لیتری

افرادی که از بیماری شپش و شوره سر رنج می برند روغن زیتون 4 لیتری یکی از بهترینها می باشد.

گیلان از جمله شهرهایی است که تولید عمده یی در زمینه زیتون دارد و احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که در سفر به شمال کشور شهر رودبار را دیده اید که مملو از فروشگاه های زیتون و محصولات وابسته به آن می باشد.

امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها روغن زیتون 4 لیتری سابروسو به چشم می خورد که قیمت آن بسته به اصل بودن آن متفاوت می باشد. اگر دوست دارید که مژه های بلند و پر پشتی داشته باشید به آنها روغن زیتون بمالید.

در فصول سرد سال یا به دلیل کم آبی بدن که لبها دچار خشکی و ترک خوردگی می شوند از روغن زیتون به صورت ضربه ای استفاده کنید. می توانید با روغن زیتون ناخنهای شفاف و سالمی داشته باشید.

برای کف پاهایی که دچار ترک خوردگی و زبری شده است، در هنگام خواب کف آن را با روغن زیتون یا روغن حیوانی چرب کنید و پا را با سلفون بپوشانید و تا صبح بخوابید و تکرار این کار در چند روز به درمان پای شما کمک می کند.

می خواهید بدانید چگونه هر روز ثروتمند تر می شوم

روغن زیتون اصل

تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور توانسته اند روغن زیتون اصل را در حجم بالا تولید کنند تا به صورت صادراتی به کشورهای همسایه صادر شود و از این طریق درآمد بیشتری داشته باشند.

اگر موهایتان خشک و وز شده است همچنین موخوره دارد ولی شما نمی خواهید از محصولات مصنوعی بازار که اصل نیستند و گاها باعث بدتر شدن وضعیت می شوند استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم بعد از اینکه از حمام آمدید و موهایتان فقط مرطوب بود مقداری روغن زیتون بدون بو را به ساقه موهایتان بزنید و با سشوار خشک کنید و البته بهتر است با حوله تمیزی موهایتان را جمع کنید تا خشک شود این عمل در مدت کوتاهی باعث می شود هم موهایتان از خشکی در بیاید هم اینکه بسیار تقویت شده و آبرسانی هم می شود ضمن اینکه موخوره ها نیز از بین می روند.

حال اگر پوست سر شما شوره می دهد و یا رشد موهایتان متوقف شده است می توانید قبل از خواب مقداری روغن زیتون را به کف سرتان بمالید و ماساژ دهید، بعد از آن با یک شال نخی سرتان را بپوشانید و استراحت کنید بعد از چند ساعت استحمام کنید و با شامپویی مناسب سرتان را بشورید، تکرار این عمل باعث از بین رفتن شوره و افزایش رشد موهایتان می شود.

می خواهید بدانید چگونه هر روز ثروتمند تر می شوم

روغن زیتون بکر

روغن زیتون به دلیل داشتن قابلیت مرطوب کنندگی و ضد التهابی و خاصیت بازسازی و جوانسازی پوست برای رفع مشکلات بد در پوست موثر می باشد.

روغن زیتون بکر برای پوست خواص فراوانی دارد که یکی از خواص مهم روغن زیتون برای پوست، این است که با دفع سموم، رنگ پوست صورت شما را صاف می نماید.

این روغن گیاهی می تواند به عنوان مرطوب کننده ای قوی و صابون روشن کننده به عمق پوست شما نفوذ نماید و ویتامینهای AوB را به سلولهای زیرین پوست منتقل نماید.

همچنین برای پاک کردن آرایش چشم هایتان، می توانید از یک پنبه و کمی روغن زیتون استفاده نمایید و به آرامی آن را به دور پوست حساس چشم هایتان بکشانید. این روغن طبیعی مانند یک ضد آفتاب برای پوست شما عمل می کند.

می خواهید بدانید چگونه هر روز ثروتمند تر می شوم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا