آراد برندینگ

به گونه ای فکر کنید که به دارایی تبدیل شود

به گونه ای فکر کنید که به دارایی تبدیل شود

همه ما انسان ها به موفقیت و کسب دارایی زیاد می اندیشیم اما این که چگونه فکر کنیم که به دارایی تبدیل شود مهم است.

شما می توانید به فکر تولید باشید و محصولی مانند روغن گیاهی تولید کنید و کسب درآمدی زیاد داشته باشید. بیایید با روغن محبوب سویا آشنا شویم.

روغن سویا خانگی

محصولات غذایی که در ظروف شیشه ای بسته بندی می شوند عموما توسط درپوش هایی از جنس پی وی سی مهر و موم می شوند که در تولید این درپوش ها روغن سویا خانگی اپوکسی شده به عنوان پلاستیسایزر جهت جلوگیری از نشت اسید هیدروکلریک آزاد شده در زمان تخریب حرارتی بافت درپوش پی وی سی استفاده می شود.

این روغن کاربرد های بی شماری در صنایع ساخت انواع رزین های زیست تخریب پذیر داشته و به عنوان شگفتی قرن شناخته شده است.

از روغن سویا اپوکسی شده علاوه بر ساخت انواع پلاستیسایزر و استابیلایزر در ساخت بسیار از رنگدانه های چاپ، درزگیر ها و coating های مختلف در صنایع رنگ سازی نیز استفاده می گردد.

این شرکت تولیدی بازرگانی با کادری مجرب و حاذق نسبت به انواع تولیدات شیمیایی و غیر شیمیایی که مستقیما از روغن سویا تصفیه شده تولید می گردند، آماده ارائه خدمات بازرگانی خرید و فروش انواع روغن های سویا، آفتابگردان تصفیه شده، روغن کتان صنعتی و روغن کلزا تصفیه شده به کارخانه داران محترم را دارد.

به گونه ای فکر کنید که به دارایی تبدیل شود

روغن سویا اصل

هرچند که میزان واردات خود روغن سویا اصل خام نیز تناژ قابل ملاحظه ای داشته و نمونه وارداتی آن نسبت به نمونه داخلی کیفیت بسیار بالاتری دارد که این موضوع مربوط به به روز بودن دانش و فناوری روغن کشی است.

روغن سویا تصفیه شده از پالایش روغن سویا خوراکی حاصل می شود که در این فرایند بو، صمغ و رنگ محصول تغییر کرده و بر اساس اینکه چه تعداد بار تصفیه شده مناسب برای مصرف صنایع انسانی می گردد.

این محصول عمدتا با رنگ R1 Y11 به بازار عرضه شده و از لحاظ پراکسید، اسیدیته، عدد یدی و بار میکروبی در سطحی قرار می گیرد که تاییدیه استانداردهای مربوط به سازمان غذا و دارو را شامل می شود.

بعد از بحران به وجود آمده برای روسیه و اکراین که هر دو قطب تولید و تامین انواع روغن های گیاهی از جمله سویا و آفتابگردان و روغن کنجد هستند قیمت این محصولات در رنکینگ جهانی بالا رفته و برای مدتی اصلا موجودی روغن آفتابگردان در دنیا رو به کاهش و در مواردی نبود آن سوق داده شد.

به گونه ای فکر کنید که به دارایی تبدیل شود

روغن سویا

روغن سویا توسط شرکت هایی بسیار با سابقه و بسیار معتبر و در برند های گوناگون تولید می شوند و هر کدام از آن ها از لحاظ کیفیت با یک دیگر تفاوت هایی دارند و بعضی از آن ها پرفروش تر و پرتقاضا تر می باشند

روغن های سویا از زمان های بسیار قدیم تاکنون یکی از اقلام بسیار ضروری در هر خانه ای بوده اند و بدون وجود آن ها بسیاری از افراد در آشپزی دچار مشکل می شوند، روغن های آفتابگردان ایرانی با قیمت هایی بسیار استثنایی خرید و فروش می شوند.

روغن سویا مرغوب و کاملا ارگانیک درصد خلوص کاملا بالایی دارد و در آن از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نمی شود و این گونه روغن ها کاملا سالم می باشند و می توانید با خیال راحت از آن برای پخت و پز خود استفاده کنید.

روغن اصیل سویا از دانه های بسیار مرغوب دانه سویا تهیه می شود و کلسترول بسیار مناسبی دارد و افرادی که دارای رژیم های لاغری سخت می باشند می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند، حتما روغن سویا معتبر را با دقت خریداری کنید.

به گونه ای فکر کنید که به دارایی تبدیل شود

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا