آراد برندینگ

من با پشتکار از خانه داری به فرد ثروتمندی تبدیل شدم

من با پشتکار از خانه داری به فرد ثروتمندی تبدیل شدم

با توجه به تجربه ای که داشتم من به این جمله ایمان آوردم که خواستن توانستن است چراکه سال گذشته من فقط یک خانم خانه دار بودم و با پیشنهاد یکی از دوستان وارد حوزه عسل شدم و در کوتاه ترین زمان ممکن توانستم رشد درآمدی داشته باشم و سرمایه خودم را چند برابر کنم. در ادامه مقاله می توانید با این حوزه بیشتر آشنا شوید.

عسل اسفرم سبلان

در کشور ایران انواع مختلف عسل به فروش می رسد که عسل اسفرم سبلان و عسل ژیکاس دو نوع با کیفیت آن می باشند. عسل خاصیت درمانی بالایی دارد و از آن به عنوان یک داروی طبیعی استفاده می کنند که بسیاری از بیماریها را درمان می کند. مصرف عسل سبلان در بدن تولید انرژی می کند و در افراد حس شادابی و طراوت ایجاد می نماید. دامنه های کوه سبلان پوشیده از گیاهان مانند: بابونه، آویشن کوهی و گون می باشد. زنبورها برای تولید عسل از شهد این گیاهان استفاده می کند و بهترین و با کیفیت ترین عسل اسفرم سبلان را تولید می کنند. عسل اسفرم سبلان دارای خاصیت شفابخشی بالایی می باشد.

من با پشتکار از خانه داری به فرد ثروتمندی تبدیل شدم

عسل اشترانکوه

همانطور که می دانید عسل های طبیعی از خواص بسیار ارزشمندی برخوردار هستند پس بیاید قبل از پرداختن به بهترین قیمت روز خرید و فروش عمده عسل اشترانکوه ازنا از توابع استان لرستان ببینیم که خواص این عسل چیست و تفاوتی با سایر عسل ها دارد. اگر نگاهی به کتاب ها و مقالات قدیمی بیااندازید تمام دانشمندان و اندیشمندان از خواص عسل یاد کرده اند و آن را طبیعی ترین ماده در طبیعت می دانند. ترکیبات عسل ها و عطر و طعم آن ها تماما بستگی دارد که زنبورها برای ساخت آن عسل از چه گل هایی استفاده کرده اند. معمولا ویتامین های موجود در سبزیجات و انواع میوه ها در صورت ذخیره سازی آن ها باعث می شود که کاهش یابد اما در مورد عسل این مورد صدق نمی کند بلکه ویتامین ها از قبل داخل عسل ذخیره شده اند.

من با پشتکار از خانه داری به فرد ثروتمندی تبدیل شدم

عسل اقاقیا

به جرات می ‌توان گفت که عسل اقاقیا طبیعی وحشی خام بهترین درمان برای بیماریهای مختلف می باشد و می تواند مرهمی بر روی زخمها و سوختگیها باشد این عسل به دلیل اینکه هیچ گونه مواد افزودنی داخل آن ندارد بسیار لذیذ و خوشمزه است و به عسل تک گل معروف می باشد. از آنجایی که این عسل صرفاً از درخت اقاقیا گرفته می‌ شود بسیار منحصر به فرد و خوشبو است این درخت که بومی آمریکا است در کشور ما نیز به صورت فراوان وجود دارد و زنبور عسل که از این درخت تغذیه می کنند عسلی ناب و درجه یک تولید می نمایند که بسیار خوشمزه و قابلیت درمان را دارد.

من با پشتکار از خانه داری به فرد ثروتمندی تبدیل شدم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا