آراد برندینگ

وقتی ثروتمند باشید زیبایی های دنیا را بهتر میبینید

وقتی ثروتمند باشید زیبایی های دنیا را بهتر میبینید

شاید من خیلی خوش اقبال بودم تا در این مسیر قرار گرفتم. وقتی دیگر امیدی به ادامه زندگی و آینده نداشتم با مجموعه ای آشنا شدم که مسیر زندگی من را تغییر داد. اگر شما هم تمایل دارید به این موفقیت برسید این مقاله را تا انتها دنبال کنید و با حوزه سودمند توت فرنگی بیشتر آشنا شوید.

توت فرنگی ارگانیک

کشت توت فرنگی ارگانیک در همه انواع زمینها موفق است، مشروط بر اینکه دارای زهکشی مناسب، عاری از علفهای هرز و نمک باشد و خاک تقریباً خنثی باشد.

زمینهای شنی یا زرد رنگ بهترین زمینها برای این محصول هستند، از هفته آخر شهریور و در تمام ماه اکتبر شروع می شود و می تواند تا اواسط آبان ادامه یابد که از نهالستان خارج می شود و مستقیماً کاشته می شود.

این نهالها اغلب در زیر تونلهای پلاستیکی کشت می شوند، زیرا معمولاً به منظور صادرات کشت می شوند.

از مزایای این روش این است که پس از مدت کوتاهی دو ماه و نیم از کاشت، یعنی اواخر آبان ماه و تا فروردین ادامه دارد، میوه می دهد، اما عملکرد آن کم و معادل حدود نیمی از محصول است.

وقتی ثروتمند باشید زیبایی های دنیا را بهتر میبینید

توت فرنگی گلخانه ای

امروزه توت فرنگی ها همچون توت فرنگی گلخانه ای یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی و میوه ها به حساب می آیند به صورت بوته ای رشد می کند توت فرنگی امروزه یکی از بهترین و عالی ترین بوته هایی می باشد که برای شما کاملاً مناسب است.

توت فرنگی یک میوه کامل لذیذ و خوشمزه می باشد که طعم شیرین آن اصولاً برای افراد دیابتی نیز مناسب می باشد از قند بسیار زیادی برخوردار نیست و همین امر باعث می شود که دیابت شما که به بیماری قند مبتلا هستید بالا نرود.

توت فرنگی که سرشار از خواص بسیار فراوان است انواع آنتی اکسیدان ها را به همراه دارد امروز افرادی که دچار بیماری های ضعف سیستم ایمنی بدن هستند و می‌خواهند سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنند حتماً باید از توت فرنگی استفاده نماید چون توت فرنگی باعث می شود که سیستم ایمنی بدن آنها به صورت کامل تقویت شود.

وقتی ثروتمند باشید زیبایی های دنیا را بهتر میبینید

توت فرنگی وحشی

میوه این گیاه وحشی شبیه به توت فرنگی پرورشی بوده اما توت فرنگی وحشی کمی کوچکتر و با طعمی متفاوت و جذاب که افراد زیادی تمایل به استفاده‌ از آن دارند.

در سایر کشورهای آمریکایی و اروپایی این گیاه را stabiarye که از نام یک راهب گرفته شده، می نامند و در سال ۹۹۵ میلادی شناخته شده و توسط کشاورزان به کشت رسید.

توت فرنگی وحشی به عنوان یک گیاه بسیار کاربردی برای انواع بیماریها مناسب بوده و کشت آن به طور گسترده ای انجام می شود و برای تولید انواع داروها نیز استفاده می شود.

این میوه را نباید در مراتع پر شیب کاشت، زیرا میوه دهی چندانی ندارد و به خوبی رشد نمی کند و باید در شرایط اقلیمی و زمین با کیفیت کاشته شود.

.

وقتی ثروتمند باشید زیبایی های دنیا را بهتر میبینید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا