آراد برندینگ

با گلاب تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید

با گلاب تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید

گلاب یکی از محصولاتی است که بسیار مورد استفاده مردم قرار میگیرد ، فقط کافی است با کمی ایده پردازی و خلاقیت راه هایی که برای جذب مردم مناسب است را بشناسید و انتخاب کنید، من در این حوزه چندین سال است که فعالیت دارم و به تازگی با کشف راه های جذب مردم از طریق برندسازی اینترنتی توانستم تحولی عظیم در کسب و کارم ایجاد کنم.

گلاب سه آتیشه

قطعا شما نیز دربین تمامی عرقهای گیاهی ایرانی نام گلاب را زیاد شنیده اید و انواع مختلف آن مثل گلاب سه آتیشه که معروف ترین نوع آن مربوط به شهر کاشان و بعد شیراز و کرمان می باشد آشناییت مختصری دارید، اما ما قصد داریم تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

گلاب در واقع یکی از انواع مختلف عرقیات گیاهی که دارای طعمی بی نظیر، عطر بسیار محبوب و خواص درمانی زیادی می باشد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

عرق گلاب از تقطیر گل محمدی به دست می آید به همین خاطر در فصل بهار که گلها شکوفه می دهند بهترین زمان برای گلاب گیری می باشد زیرا در آن زمان گیاهان در بهترین مرحله رشد خود به سر می برند.

با گلاب تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید

گلاب قمصر

در مراکز فروش گلاب قمصر طبیعی بسیاری از مردم به صورت عمده آن ها را خریداری می کنند و در بسیاری از موارد مورد استفاده همگان قرار می گیرد. این گلاب که فرایند تولید راحتی دارد همچنین دارای خواص آنتی اکسیدان بالا و آنتی باکتریال است، بسیار مورد استفاده واقع شده است. می توان در بسیاری از دسرها، غذاها، و خوراکی های زیادی استفاده کرد.

برای حفظ سلامت چشم با غنچه گل که در رفع و خستگی چشم ها بسیار موثر بوده و ضدعفونی کننده قوی می باشد که می تواند چشم ها را در برابر آلودگی ها و مضرات و آسیب رسیدن به چشم ها شود و خواص گلاب برای درمان و مراقبت از چشم بسیار موثر واقعه شده است.

همچنین چشم ها را در برابر آلودگی ها، گرد و غبار، قرمزی، التهاب چشم ها و مواد مضر لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت کرد.. همچنین برای افرادی که در برابر کامپیوتر و تلویزیون به مدت طولانی تر می نشینند می توان از گلاب استفاده کرد.

با گلاب تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید

گلاب شیشه ای

یکی دیگر از نکات مثبت خوردن گلاب شیشه ای از بین بردن یا کاهش اشتهای کاذب می باشد که این امر نیز برای کاهش وزن بسیار موثر است و ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از مصرف وعده های غذایی چند قاشق گلاب را مصرف کنید تا از اشتهای کاذب به شما جلوگیری کند و مقدار غذای مصرفی شما کم شود.

متخصصان تغذیه در رابطه با مصرف گلاب صنعتی به این موضوع پی بردند که می تواند یک جایگزین سالم و مناسب به جای نوشیدنی های کافئین دار هم باشد چرا که به بدن انرژی میدهد و قبل از ورزش مناسب می باشد. در همین باره دکتران تغذیه می گویند گلاب را هر روز دو تا سه قاشق مصرف کنید و پس از مدتی روند لاغری خود را مورد بررسی قرار دهید.

گلاب توانایی این را دارد عملکرد سیستم گوارش را بهبود ببخشد چرا که می‌تواند باکتری های مفید دستگاه گوارش را تقویت کند به همین دلیل است که میگوییم خوردن گلاب باعث درمان اسهال و یبوست می شود. زمانی که عملکرد سیستم گوارش درست کار کند دفع سموم بدن و مواد زائد به خوبی مراحل خود را طی می کند و به همین ترتیب کلسترول موزر و قند خون بدن کاملاً دفع میشود.

با گلاب تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا