آراد برندینگ

با آرد از یک کارگر ساده به میلیاردر تبدیل شدم

با آرد از یک کارگر ساده به میلیاردر تبدیل شدم

سالها بود که در یک کارخانه کارگری می کردم و درآمد کمی داشتم تا اینکه با برادرم تصمیم گرفتیم کسب و کار پر سودی در زمینه آرد ایجاد کنیم ابتدای کار سختی هایی وجود داشت اما بعد از مدتی توانستم به درآمد بالایی برسم و در یکسال به یک میلیاردر سرشناس تبدیل شدم، همانطور که می دانید حوزه آرد تنوع زیادی دارد و در این مقاله به چند نمونه از آن می پردازم.

آرد ذرت

بسیاری از شما عزیزان بسته های آرد ذرت و ذرت منجمد را در فروشگاه ها دیده اید اما با آن و موارد استفاده آن آشنایی ندارید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله با این مباحث آشنا شویم آرد ذرت ساده ارگانیک خوب را بشناسیم و آن را بررسی کنیم. آرد ذرت را از آسیاب کردن دانه های کامل ذرت خشک شده تولید می کنند که حاوی پوست، جوانه و آندوسپرم ذرت است؛ این آرد معمولا زرد رنگ است اما بسته به نوع ذرتی که استفاده می شود ممکن است سفید، کرمی یا آبی نیز باشد، بافت آن ریز و صاف است و شباهت بسیاری به آرد گندم دارد. بسیاری از علاقه مندان به غذاهای مکزیکی فکر می کنند آرد گندم همان آرد مخصوص غذاهای مکزیکی می باشد اما باید بدانید که ماسا هارینا برای پخت غذاهای مکزیکی استفاده می شود ودارای بافت نرم تر، ریزتر و یک دست تری می باشد زیرا از هسته دانه های ذرت گرفته می شود.

با آرد از یک کارگر ساده به میلیاردر تبدیل شدم
آرد گندم

امروزه در بازار انواع آرد گندم وجود دارد هر کدام از این آرد های گندم کیفیت و کارایی متفاوتی را به همراه خواهند داشت شما برای خرید آرد گندم بهتر است به یک مرکز معتبر و عالی مراجعه نمایید و محصولات را همراه با تضمین کیفیت برای خود خریداری کنید و این اطمینان را داشته باشید که محصول بسیار خوب و اصولی را تهیه می نمایید. امروزه در بازار چند مدل آرد گندم وجود دارد برخی از آن ها کاملاً الک شده هستند و تمام مواد ریز و مولکول های گوناگون جدا شده و یک آرد کاملا خالص به اصطلاح آرد سفید را به دست شما عرضه می‌نمایند.

با آرد از یک کارگر ساده به میلیاردر تبدیل شدم

آرد نخودچی

یکی از دلایل استفاده خانم ها در مصرف آرد نخودچی پی بردن آن ها به خواص آرد نخود چی برای پوست است، در خصوص ماسک های خانگی به جد میتوان اسم ماسک آرد نخود چی را مطرح کرد، که این ماسک باعث نرم، لطیف و روشن شدت پوست می شود. می توان گفت نخودچی دو آتیشه تازه به همراه آب یا شیر بهترین ترکیب برای ساخت این ماسک پوست است، که توسط اکثر بانوان و حتی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماسک باعث از بین رفتن جوش های صورت و حتی چین و چروک می شود، همین امر باعث برتری این ماسک طبیعی نسبت به ماسک های شیمیایی شده است.

با آرد از یک کارگر ساده به میلیاردر تبدیل شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا