آراد برندینگ

با پودر جادویی آرد آینده ام را ساختم

با پودر جادویی آرد آینده ام را ساختم

بعد از اتمام تحصیلاتم در جست و جوی شغل پر درآمدی بودم که یکی از آشناهایم حوزه آرد را به من معرفی کرد که با ورود دراین حوزه جذاب درهای ثروت به روی من گشوده شد و توانستم آینده خود و خانواده ام را با این فرصت شغلی عالی بسازم این پودر جادویی دارای انواع گسترده ای است که به چند نوع از آن می پردازم.

آرد سوخاری رنگی

در دهه های اخیر و با گسترش زندگی صنعتی تقاضا برای مصرف مواد غذایی نیمه آماده مثل آرد سوخاری رنگی به رنگ زرد و سفید افزایش چشمگیری داشته است یکی از محبوب ترین و متداول ترین غذاهای نیمه آماده ناگت ها هستند که جزو محصولات تخمیری پوشش داده شده و سوخاری می باشند. سرخ کردن عمیق یک فرآیند پخت برای این دسته از مواد غذایی است که به دلایل مختلف از جمله سرعت پخت بالا و صرفه جویی در زمان و ویژگی های دیگری حس مطلوب مثل تم رنگی و بافت مناسب از محبوبیت و بازار پسندی بسیار زیادی نسبت به روش‌ های پخت دارد اندازه ذرات آرد سوخاری می تواند تاثیر بسزایی در ویژگی های فیزیکی و شیمیایی ناگت مرغ داشته باشد.

با پودر جادویی آرد آینده ام را ساختم

آرد سوخاری درشت

هنگام تهیه آرد سوخاری درشت می توان از نان باگت نیز استفاده کرد و با نان های دیگر فرق آنچنانی ندارد. نان باگت ها را به چند تکه تقسیم کرده و در فر از قبل گرم شده با دمای 150 درجه سانتی گراد، داخل سینی که از قبل کاغذ روغنی انداخته نان ها را قرار داده همچنین مانند روش قبل هر چند مدت یکبار نان ها زیر و رو کنید تا به خوبی همه قسمت آن برشته شود و پس آز آن که این مرحله به اتمام رسید صبر کنید تا نان ها از داغی افتاده و درون نایلون یا غذا ساز، آن ها را خرد کنید. بهتر است بعد از خرد شدن مجدد آن را داخل فر گذاشته تا کاملا رطوبت آن از بین برود.

با پودر جادویی آرد آینده ام را ساختم

آرد سوخاری خانگی

آرد سوخاری خانگی از ترکیب چند ماده غذایی مفید که خود دارای خواص هستند تولید میشود، آرد سوخاری دارای فواید بسیاری است. از این آرد برای تغذیه نرم استفاده میشود مثلا در تغذیه تخم مرغی و سیب زمینی آبپز از آرد سوخاری برای گرفتن رطوبت این مواد استفاده میشود. آرد های سوخاری میتوانند شامل ذرت، پودر پیاز، نشاسته و… باشند که این موارد همگی سبب طعم دهی و عطر عالی به مواد غذایی می شود. استفاده از آرد سوخاری خانگی پولکی بسیار آسان است شما میتوانید ماده غذایی دلخواهتان را پس از مزه دار کردن به آرد سوخاری آغشته کرده و در روغن داغ به مدت 15 دقیقه سرخ کنید و از طعم آن لذت ببرید.

با پودر جادویی آرد آینده ام را ساختم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا