آراد برندینگ

با ظروف توانستم گنج ثروت را پیدا کنم

با ظروف توانستم گنج ثروت را پیدا کنم

شاید باورتان نشود ولی من با یک سرمایه کم کسب و کار اینترنتی خودم را در زمینه ظروف راه اندازی کردم اما چون قصد کرده بودم که پولدار شوم از شروع کار با پشتکار فراوان در این مسیر حرکت کردم و در عرض چند ماه به ثروت بالایی رسیدم از آنجا که ظروف دارای انواع مختلفی است من در حوزه اردو خوری و ظرف شکلات خوری فعالیت کردم.
اردو خوری چوبی

بسیاری از افراد برای پذیرایی و سرو کردن سالاد و سبزیجات از انواع مختلف اردو خوری چوبی استفاده می کنند که به تازگی رنگ سفید و طرح جدید گرد را به بازار آمده است. این ظروف در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده است که از جنس چوب روسی و سرامیک نیز در فروشگاه ها به فرو ش می رسد. این دیسهای جذاب دارای رنگ بندی متنوعی بوده که با همه دکوراسیونها ست می شود و جلوه زیبایی به میز پذیرایی می بخشد و همچنین می توان چندین ماده غذایی را در کنار هم در این ظرف قرار داد.

با ظروف توانستم گنج ثروت را پیدا کنم

اردو خوری درب دار

برای تعریف و معرفی محصول اردو خوری درب دار ابتدا باید اردو را تعریف کنیم اردو در واقع یک نوع غذا یا پیش غذا می باشد. ظرف اردو خوری نیز ظرفی است که اردو در آن سرو می شود. اردو خوری در اصل واژه ای فرانسوی بوده و به معنای ظرفی است که پیش غذا در آن قرار می گیرد. اردو خوری چوبی سفید رنگ به قیمت مناسب با استقبال فراوانی در میان عموم‌ مردم رو به رو بوده است. رنگ سفید این محصول باعث می شود با انواع چیدمان و سلیقه ها سازگاری داشته و سفره شما را بسیار جذاب کند. همچنین، اگر موارد غذایی شما دارای رنگ ها و تنوع گوناگونی باشند، رنگ سفید و شکل گرد 5 خانه آن بهترین گزینه است.

با ظروف توانستم گنج ثروت را پیدا کنم

ظرف شکلات خوری

امروزه، یکی از بهترین و زیبا ترین مدل های ظروف مسی که در پذیرایی و همچنین به صورت دکوری خیلی کاربرد دارد و باعث به نما آمدن منزل می شود، از میان این ظرف می توان به ظرف شکلات خوری 4،6،12 نفره مسی اشاره کرد. این کالا در ظرفیت های 12،6،4 نفره نیز مشهود می باشد. همچنین، تنوع و طرح های شکلات خوری های مسی در بازار بسیار زیاد می باشند، که بسته به نوع، وزن و اندازه قیمت های متفاوتی نیز دارند. این ظروف، دارای ضمانت نامه هستند و در بسته بندی استاندارد و شکیل موجود بوده، که برای هدیه به افراد بسیار مناسب است. در ادامه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله، همراه ما باشید.

با ظروف توانستم گنج ثروت را پیدا کنم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا