آراد برندینگ

برای خانواده ام با عسل اشتغال زایی کردم

برای خانواده ام با عسل اشتغال زایی کردم

بعد از ورود به حوزه سودآور عسل توانستم درآمد بالایی را به دست آورم و سرمایه ام را چند برابر کنم، بخاطر سود بالایی که در این مسیر کسب کردم تصمیم گرفتم کسب و کار خود را گسترش دهم و برای خانواده ام نیز اشتغال زایی کنم تا آنها نیز در این مسیر بهره مند شوند، با توجه به اینکه دنیای عسل بسیار گوناگون و متنوع است در اینجا چند نمونه از انواع آن را بیان می کنم.

عسل کتیرا

عسل کتیرا جزء یکی از محبوب ترین خوراکی ها است. عسل ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس مثل: عراق، لبنان، قطر، کویت، امارات، عمان، بحرین و کشورهای دیگری مانند: ترکیه، روسیه، قزاقستان، افغانستان و آذربایجان و حتی چین، مالزی و آلمان صادر می شود. صادرات عسل ایران با توجه به نوع آن عسل ها، مدل بسته بندی، کیفیت و قیمت ارز، متفاوت است. از پر فروش ترین عسل های صادراتی ایران می توان به عسل ارگانیک، چهل گیاه، کوهی، آویشن، گون، بهار نارنج، اقاقیا، رازیانه، کُنار، مانوکا، عسل وحشی و عسل طبیعی اشاره کرد که هر کدام از این عسل ها طمع و مزه خاص خودشان را دارند و می توان از رنگ، بو و مزه آنها را از هم تشخیص داد.

برای خانواده ام با عسل اشتغال زایی کردم

عسل صادراتی

بسته بندی عسل صادراتی قسمت مهمی از داستان این محصول بوده که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری خارجی دارد. صادرات عسل به صورت فلّه و در ظروف شیشه ای و پلاستیکی زیبا، در اندازه و ابعاد متفاوت به صورت معمولی یا خلاقانه و شیک بسته بندی می شود. شاید دیده باشید که بعضی از ظروف های عسل مثل کندوی عسل شش ضلعی، استوانه ای بلند و کوتاه و همراه با کاور محافظ طراحی شده است. می توان گفت هر چه قدر بسته بندی جذاب تر و عسل با کیفیت تر باشد، جذب مشتری بیشتر و به طبع می توان درآمد بالا و طولانی از صادرات عسل کسب کرد. دو مورد از مجوزهای مورد نیاز برای صادرات عسل عبارت است از: تایید سازمان دامپزشکی و بهداشت و دیگری مجوز سازمان استاندارد می باشد. یک سری نکاتی که باید برای تولید عسل طبیعی رعایت کنید این است که از دارو در عسل استفاده نکنید، عسل گرما نبیند، از تغذیه مصنوعی برای زنبور عسل جداً خودداری کرده و نور خورشید به شکل مستقیم به عسل تابیده نشود.

برای خانواده ام با عسل اشتغال زایی کردم

عسل وحشی

عسل وحشی طعم شیرین و ملایمی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی است که برای سلامتی شما مفید می‌ باشد. عسل وحشی یک عسل غلیظ و شیرین است که از گیاهان مختلف جمع آوری می شوند. از نظر طعم و رنگ، ملایم است و انتخابی محبوب در بین علاقه مندان به عسل است. یکی دیگر از مزایای این محصول خرید عمده آن می باشد و شما با خرید عمده خیلی پول کمتری پرداخت می کنید و به خاطر بسیار بودن عسل قیمت خیلی کمتر می شود و به سود شما می شود و به صرفه است. عسل عمده بسیار با کیفیت است شما وقتی این محصول را خریداری کنید دیگر مریض نخواهید شد و برای همیشه سالم و سلامت می مانید.

برای خانواده ام با عسل اشتغال زایی کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا