آراد برندینگ

رازی که آینده مالی من را تضمین کرد چه بود

رازی که آینده مالی من را تضمین کرد چه بود

اگر در ذهنتان به دنبال راز ثروتمند شدن من هستید می توانم بگویم من با ورود به حوزه میوه عناب سرمایه زیادی را به دست آوردم و آینده مالی ام را با آن تضمین کردم چرا که این میوه پر خاصیت طرفداران زیادی دارد و با توجه به ضرفیت رشد خوبی که دارد می توان به راحتی در ان موفق شد، در این مطلب شما را با اقسام این میوه آشنا می کنم.

عناب احمر

عناب احمر یک میوه پر خاصیت گرمسیری است که به رنگ قرمز یا زیتونی دیده می شود و قیمت عناب به صورت کیلویی محاسبه می شود. با توجه به خواص آن میزان خرید و فروش عناب خشک و عناب کوهی در میدان تره بار کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است. درختچه این میوه دارای برگ سبز است که با خاکهای مرطوب و سرد رابطه ی خوبی ندارد و تنها در مناطق گرمسیری قادر به رشد می باشد و میوه های آن ابتدا به رنگ سبز زیتونی و بعد از رسیدن به رنگ قرمز عنابی در می آیند و همچنین پوست این میو چروک می خود و شکل آن به صورت توپهای کوچک، گرد می باشند.

رازی که آینده مالی من را تضمین کرد چه بود

عناب خشک

عناب خشک بیشتر از عناب تازه مورد استفاده قرار می گیرد، خاستگاه اصلی این میوه کشورهای آسیای جنوبی (لبنان، افغانستان و شمال هند) بوده که ایران دارای مقام دوم در کشت عناب می باشد به قیمت بسیار مناسبی در این کشور به فروش می رود. تقریبا سه هزار هکتار ار اراضی ایران زیر کشت این محصول می باشد که بیشترین قسمت آن در خراسان جنوبی با سطح کشت 2850 هکتار است که تقریبا از این مقدار کشت سالانه 4200 تن محصول به دست می آید. این اعداد و ارقام نشان دهنده آن است که کشورمان ایران به راحتی می تواند علاوه تامین نیاز داخلی به عناب، به صادرات آن نیز بپردازد و سالانه سود هنگفتی از این بابت کسب نماید.

رازی که آینده مالی من را تضمین کرد چه بود

عناب صادراتی

اندازه و کیفیت عناب صادراتی در تعیین قیمت این محصول نقش مهمی دارد. عناب دارای ارزش غذایی بالایی میباشد به عنوان مثال این میوه سرشار از ویتامین سی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. این میوه ی قرمز مقدار زیادی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، مواد معدنی، کلسیم دارد و همچنین حاوی مقدار زیادی فسفر، آهن، فلور، ریبوفلاوین، تیامین، کاروتن، پکتین است که موجب کاهش چربی خون می شود.

رازی که آینده مالی من را تضمین کرد چه بود

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا