آراد برندینگ

رونق در کسب و کارم را مدیون آرد هستم

رونق در کسب و کارم را مدیون آرد هستم

شاید برایتان جالب باشد که دانه های کوچک آرد راز موفقیت من در کسب و کارم بود در این حوزه پر سود توانستم به سرعت به کسب و کار خود رونق دهم و ثروت بالایی را کسب کنم، لذا جهت ایده دادن به افرادی که به دنبال درآمد بالا هستند قصد دارم این حوزه را معرفی کنم.

آرد سوخاری شرکتی

پیدایش آرد سوخاری برای اولین بار در آمریکا ثبت شد و در تمامی کتاب های آشپزی این کشور رواج پیدا کرد. محصول آرد سوخاری شرکتی با ترکیب یازده ادویه طعم دار، توانست جایگاه خوبی برای مزه دار کردن انواع ماهی و مرغ پیدا کند و بوی ساری آن هاررا از بین ببرد. آرد سوخاری خانگی، بسیار دستور تهیه ی آسانی دارد و آن را می توان با ترکیبات پودر نان باگت خشک شده و انواع ادویه هایی مانند: پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پاپریکا و… استفاده کرد. از پودر سوخاری ، معمولا برای سرخ کردن ماهی و مرغ استفاده می شود و به خاطر داشتن دانه های درشت آن به پولک شباهت دارد. این پودر سوخاری ، طعمی لذیذ و بسیار محبوبی داشته، که دستور تهیه آن بسیار راحت می باشد.

رونق در کسب و کارم را مدیون آرد هستم

آرد سوخاری خانگی

شاید برای شما هم جای سوال باشد که آرد سوخاری خانگی چاق کننده است یا نه؟ این روزها اکثر مردم بر این باورند که مصرف نان خشک یا آرد سوخاری باعث کاهش وزن و لاغری میشود و افراد چاق با اضافه وزن بالا در رژیم غذایی خود از نان های خشک و سوخاری برای احساس سیری در خود استفاده میکنند ولی این تفکر صحیح نیست. در واقع هر 100 گرم نان خشک و سوخاری در برابر نان تازه از کالری بیشتری برخوردارند به دلیل اینکه نان خشک رطوبت خود را از دست داده و حاوی آرد است ولی نان تازه ترکیبی از آب و آرد است. بسیاری به نان های خشک تخم آفتابگردان و کنجد اضافه میکنند که این خود حاوی روغن و کالری بیشتر است و باعث چاقی میشود. این نان ها حاوی ترکیباتی همچون آرد، روغن، شکر، تخم مرغ و شیرخشک هستند که در مقایسه با انواع نان های حجیم پر کالری تر هستند.

رونق در کسب و کارم را مدیون آرد هستم

آرد سوخاری رنگی

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد به گونه ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش دهی کامل ناگت نیاز است همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می توانید از نان‌ های حجیم درست کنید. این نوع آرد سوخاری ها را می توانید در برابر گرما قرار دهید آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می توانید پودر کنید با انجام این کار ارد سوخاری بدست امده را می توانید استفاده کنید.

رونق در کسب و کارم را مدیون آرد هستم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا