آراد برندینگ

با این تکنیک درحوزه چسب موفقیت را درآغوش کشیدم

با این تکنیک درحوزه چسب موفقیت را درآغوش کشیدم

تکنیک های زیادی وجود دارد که با تجربه بیشتر انها باید بگویم که خیلی هم کاربردی نیستند اما تنها تکنیکی که توانست مرا به ثروت برساند کسب وکار در حوزه چسب می باشد که در بازه زمانی کوتاه و با تلاش نسبتا متوسط به موفقیت رسیدم.

چسب ایزوگام

ایزوگام ها بر اساس موادی که در ساخت آن ها استفاده می شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند که شما به راحتی می توانید تفاوت قیمت چسب ایزوگام را در سایت دیجی کالا مشاهده کنید.

دسته بندی ایزوگام ها بر اساس مواد تشکیل دهنده:

• ایزگام های پلیمری: این نوع از ایزوگام ها از 60 درصد قیر ساخته شده اند بخاطر وجود یک لایه آلومینیوم و پلی استر و تیشو دارای مقاومت به نسبت بالایی هستند.

• ایزوگام های دمیده: این نوع از ایزوگام ها از قیر دمیده شده اند و از مقاومت کمتری به نسبت ایزوگام های پلیمری برخوردارند.
• ایزوگام ها بر اساس روکشی که در ساخت آن بکار رفته دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از:
• ایزوگام های روکش دار: ایزوگام های روکش دار از دسته ایزوگام هایی هستند که مقاومت خوبی در برابر آفتاب از خود نشان می دهند و بیشتر در پشت بام ها از آن استفاده می شود و همچنین در بازار به نام ایزوگام های فویل دار یا ایزوگام پشم شیشه شناخته می شوند.
• ایزوگام های بدون روکش: ایزوگام های بدون روکش و ساده به عنوان عایق رطوبتی زیر کار در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.
• ایزوگام های سنگریزه ای: ایزوگام های سنگریزه ای برای مکان هایی که زیبایی و نما سازی مد نظر است می تواند بهترین گزینه باشد.
 
 
 

با این تکنیک درحوزه چسب موفقیت را درآغوش کشیدم

چسب آجر نما

از نامهای که این روزها برای عوام آشنا هست به خصوص انبوه سازان نمای آنتیکی است که با استفاده از چسب آجر نما یا چسب سرامیک برای ضلعهای مختلف از نمای بیرونی ساختمان که به نوعی نمایان معرفی می شود کاربرد دارد.

از موارد مهم و کاربردی که این روزها همه را نگران کرده وجود قیمت خرید کالاها است یکی از این کالاها چسب آجر نما یا چسب کاشی ضد آب است که از این قافله عقب نمانده و با توجه به گرانیهای که در طول سالهای پیشین در حوزه دلار وارزهای حاشیه‌ای آن داشته‌ایم این مورد هم با توجه به این گرانیها روند صعودی خود را پیش گرفته و متاسفانه در این وانفسا تیم و کار گروهی دیده نشده است که بتوانند این مهم را مهار کند.

با توجه به این مهم که همه عالم بر آن هستند که در صنعت ساختمان انبوه‌سازیهای اینچنینی عمدتاً نزدیک به سه هزار شغل را بطور مستقیم و غیرمستقیم موجب می‌شود و بی خود نیست که دولتهایی که سرکار می آیند اولین وعده و وعیدی که به مخاطبان و هواداران خود می دهند ساخت مسکن است.

.

با این تکنیک درحوزه چسب موفقیت را درآغوش کشیدم

چمن مصنوعی

برای زیبا سازی کفه فضای مجموعه ای مثله رستوران کافه و غیره، از محصولی همچون چمن مصنوعی استفاده می شود که این محصول یعنی چمن مصنوعی با استفاده از چسب مخصوصی و چسب سرامیک صنعتی می چسبد تا ثابت بماند.

این چسب مخصوص چسب دو جزئی می باشد که فقط با استفاده از این نوع چسب می توان چمن مصنوعی را ثابت نگه داشت یک جورایی می توان گفت بدون این نوع چسبها فایده ای ندارد چمن مصنوعی که به ان نیز خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که این محصول در انواع مختلفی توزیع می شود که خریداران در حین خرید می بایست متناسب با سلیقه خود بهترین نوع آنرا انتخاب کنند، در این زمینه شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با مشاورین زبده ما مشورت نمایید.

با این تکنیک درحوزه چسب موفقیت را درآغوش کشیدم

..

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا