آراد برندینگ

توانستم از شیر طلا بگیرم

توانستم از شیر طلا بگیرم

همانطور که می دانید لبنیات از عمده محصولاتی هستند که روزانه مورد استفاده ما قرار می گیرند از این تصیمیم گرفتم تا شغل خود را در این زمینه آغاز کنم و حالا پس از مدت کوتاهی بسیار پیشرفت کرده ام.

پنیر لبنیات

بهتر است در برنامه غذایی خود برای به دست آوردن همه مواد مورد نیاز بدن از گروه های غذایی متنوع استفاده کنید. به طور مثال برای تامین کلسیم مورد نیاز خود فقط به مصرف شیر اکتفا نکرده و پنیر لبنیات مصرف کنید بلکه سعی کنید از 2 تا 3 ماده غذایی در این گروه استفاده کنید

پیش از این عنوان شده بود که مصرف پنیر پیش از خواب باعث ایجاد کابوس های شبانه می شود. اما با تحقیقات جدید انجام گرفته مشخص شده که مصرف پنیر پیش از خواب به ایجاد خواب آرام در افراد کمک می کند

پنیر مصرفی روزانه بهتر است از انواع کم‌چرب با میزان چربی 35 ـ 30 درصد، نمک یک درصد، بافت نیمه‌سخت یا سخت و از انواع کارخانه‌ای باشد. به گفته این متخصص اغلب پنیرهای فله‌ای چون با شیر غیرپاستوریزه تولید می‌شوند و دوره مجاز 30 تا 45 روزه رسیدگی را به طور کامل طی نمی‌کنند مشکوک به انواع میکروب‌های بیماریزا بخصوص تب مالت هستند. همچنین او خاطر نشان می‌کند: پنیرها را نمی‌توان زیاد از نظر ویتامین‌ها و املاح با یکدیگر مقایسه کرد، اما از نظر میزان کلسیم، پروتئین و چربی قابل مقایسه‌اند که پنیرهای کم‌چرب با بافت سخت به دلیل غنی بودن از کلسیم و پروتئین در اولویت انتخاب قرار دارند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (9).jpg

پودر آب پنیر

پودر آب پنیر خشک به‌صورت چشمگیری فشارخون را پایین می ‌آورد از این‌رو خطرات ناشی از سکته قلبی و مغزی را نیز کاهش می ‌دهد البته خوردن مداوم و روزانه این محصول باید با دستور پزشک انجام بگیرد زیرا افرادی که شیر و لبنیات حساس ‌اند ممکن است دچار بیماری گرفتگی عضلات شوند. درد معده سردرد حالت تهوع از دیگر عوارض احتمالی برای پودر پنیر خشک می‌ باشد پروتئین بیش ‌از حد موجود در پودر پنیر خشک ممکن است باعث بروز جوش و آکنه در افراد حساس شود پژوهشهای بسیاری در رابطه با این ماده در حال انجام است.

امروزه استفاده از پودر پنیر خشک و پودر سیر مروارید در مصارف غذایی به‌صورت چشمگیری افزایش ‌یافته است شهر شیراز تولید کننده انواع درجه یک محسوب می ‌باشند که به سراسر کشور نیز ارسال می ‌کند کنسانتره پودر پنیر خشک نیز وارد بازار شده و در موجها مصارف مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد تغییرات بسیاری در هنگام تولید پودر و خمیر خشک انجام می‌ گیرد برای مثال ایزوله کردن این محصول می‌ باشد که باعث از بین رفتن تمامی لاکتازها و چربیهای موجود در آن می ‌شود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (10).jpg

پودر پنیر

پودر پنیر به کاهش وزن نیز کمک بسزایی می نماید و افرادی که از وزن بالا رنج می برند و با داروهای شیمایی نتیجه نگرفتند، استفاده از آن بسیار کاربردی و مهم است که بسیار توصیه می شود و می توان از آن بهره مند شد.

چرا که امروزه افراد به دلیل غذاهای نامناسب، باید از محصولی استفاده نمایید که چربی آن کم باشد و فواید زیادی برای سلامتی ما داشته باشد که در زمان کاهش وزن می توان از آن بعنوان تثبیت کننده وزن استفاده نمود که از دیگر مزایای این محصول می باشد.

افرادی که باشگاه می روند و می خواهند وزن خودشان را افزایش دهند از این محصول استفاده می نمایند چرا که یک تقویت کننده مناسب و مقوی می باشد که به رشد عضلات کمک بسزایی می نماید و مورد توجه ورزشکاران قرار می گیرد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (11).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا