آراد برندینگ

ذهن خلاقانه فرزندم مرا ثروت مند کرد

ذهن خلاقانه فرزندم مرا ثروت مند کرد

افرادی زیادی ادعای داشتن ایده‌های بکر و خلاقانه برای ثروتمند شدن دارند؛ اما وقتی به مرحله چکش‌کاری می‌رسند، می‌بینند که بسیاری از این ایده‌ها قابلیت اجرایی ندارد. یا یده ای که پسرم در حوزه چسب داد گفتم همینه درست ترین کسب و کاری که بتواند اینده بچه هایم را تظمین کند را پیدا کردم. در ادامه به معرفی انواع چسب پرداخته شده است.

چسب ایزوگام

یکی از روش های بسیار رایج و کاربردی برای ترمیم و تعمیر ایزوگام ها استفاده از چسب ایزوگام های ماستیک است. چسب های ماستیک یک راه حل آسان برای افزایش طول عمر ایزوگام ها هستند که ممکن است در سایت هایی نظیر دیجی کالا مشاهده کرده باشید.چسب های ماستیک دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از :

 چسب ماستیک قیری گرم

 چسب ماستیک قیری سرد

 چسب ماستیک پلی یورتان نحوه نصب و اجرا چسب های ماستیک نوع سرد و گرم متفاوت است و حتما باید درجه حرارت و نوع عمودی و افقی بودن ایزوگام در هنگام استفاده از این نوع چسب ها مورد توجه قرار بگیرد.

حتما باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از چسب ایزوگام هیچگونه چربی روی سطح ایزوگام وجود نداشته باشد و همچنین باید بدانید که لازم نیست هیچ محلولی را با آن اضافه کنید.

چسب های ایزوگام می توان بهترین راه حل برای رفع ترک های ایزوگام باشد و به سبب پوشانندگی که دارد می تواند محل های که زیر ایزوگام آن هوا پر شده است را پوشش دهد و از پوسیدگی ایزوگام جلوگیری بکند.

.

ذهن خلاقانه فرزندم مرا ثروت مند کرد

چسب هبلکس

اخیرا استفاده از چسب هبلکس به عنوان پلاستر نیز رایج شده است. پلاستر در معنای عام به عنوان لایه پوششی می باشد و هر ماده ای که به عنوان لایه و پوشش، بر روی دیواره های ساختمانی قرار گیرد پلاستر نامیده می شود و جنس این ماده می تواند گچ، سیمان سفید نانو، چسب و … باشد.

از دیگر مزایای چسب هبلکس می توان به جلوگیری از زنگ زدگی اسکلت فولادی ساختمان، مقاومت در برابر آب، سرما و گرما، امکان استفاده جهت چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند کاشی، سرامیک و سنگ و قابلیت بازیافت و عدم ایجاد مشکل برای محیط زیست اشاره کرد.

این نوع چسب ماندگاری و تاریخ مصرف بالایی دارد و قبل از خارج شدن از بسته، به مدت یکسال قابل استفاده می باشد. بلوک های هبلکس علاوه بر اینکه از مقاومت بالایی برخوردار می باشند، وزن بسیار پایینی نیز داشته و به همین دلیل حمل و نقل و جابجایی آن توسط کارگران ساختمانی به راحتی صورت می گیرد.

.

ذهن خلاقانه فرزندم مرا ثروت مند کرد

چسب صنعتی

چسب ها یکی از پرمصرف‌ترین تولیدات صنعتی هستند که برای اتصال دقیق و محکم قطعات یا مواد مختلف به یکدیگر، استفاده می‌شوند. چسب ها از نظر نوع کاربرد و مکانیسم چسبندگی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها چسب صنعتی است.

چسب‌های صنعتی قدرت چسبندگی و ماندگاری بالایی دارند و برای اتصال سریع طیف وسیعی از مواد، از جمله فلزات، پلاستیک، الاستومر و چسباندن سطوح متخلخل مانند چوب، کاغذ، چرم و پارچه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چسب ها براساس نوع کاربرد، ماده اولیه سازنده و نحوه خشک شدن با هم تفاوت دارند. بهتر است هنگام خرید چسب صنعتی حتماً به این موضوع دقت کنیم. معمولاً روی بسته بندی چسب ها اطلاعات کاملی درباره نوع چسب (پودر، اسپری، نواری، مایع و…)، کاربردها و طریقه مصرف آنها نوشته شده که باید در زمان خرید به این موضوع توجه کنیم.

.

ذهن خلاقانه فرزندم مرا ثروت مند کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا