آراد برندینگ

به راحتی تمام مشکلات خود را با یک راه حل از بین ببرید

به راحتی تمام مشکلات خود را با یک راه حل از بین ببرید

در زندگی ما با چالش ها و مشکلاتی رو به رو خواهیم شد که نباید آنها را رها کنیم بلکه باید برای حل هرچه سریع تر آنها اقدام کنیم اما شاید سوالی برای شما پیش آید که چطور می شود بتوان همه ی مشکلات را به راحتی حل کرد که من پاسخ سوال شما را می دهم من توانستم فقط با تلاش و کوشش در کسب و کار خود و فرار نکردن از مشکلات همه را از بین ببرم در ادامه با انواع پمپ بیشتر آشنا شوید.

پمپ هواده

کمبود اکسیژن یک مشکل جدی را برای پروش آبزیان ایجاد می کند چنانچه شما به هم به دنبال پرورش ماهی هستید پمپ هواده اسپلش دست دوم از ابزارهای کاربردی شما خواهد بود.

به ویژه هنگامی که شما با افرایش درجه و حرارت آب مواجه باشید که این امر به تنهایی موجب کاهش اشتهای ماهی ها شده و سرعت رشد آبزیان را کاهش داده و موجب عدم استفاده از خوراک خواهد بود.

به همین منظور هواده اسپلش که جزو هوا دهنده های سطحی می باشد با استفاده از پمپ های خود لایه های آبی را از عمق بالا کشیده و بر روی سطح استخر پخش می کند.

در این هنگام با پخش آب شاهد جذب اکسیژن توسط قطرات ریز بوده در هنگام برخورد با سطح استخر موکب تلاطم آب و اختلات هوا با می گردد که نهایتا باعث افزایش میزان اکسیژن موجود در کل محیط خواهد شد.

به راحتی تمام مشکلات خود را با یک راه حل از بین ببرید

پمپ

این روغن باعث می شود که تمام عملیاتهای دورن پمپ به راحتی انجم بگیرد سپس بعد از این که وظیفه خود را انجام دادندند و به سمت بیرون از پمپ رفتند با نصب فیلترهای مخصوصی که در این پمپها است به راحتی هرچه بیشتر از مواد دیگر جدا شده و به مخزن روغن پمپ بر می گردد.

البته باید به این نکته بسیار مهم هم اشاره کرد که فیلترها صد در صد روغن را در زمان خروج نمی گیرند بلکه قسمتی از این روغنها از پمپ خارج می شوند به همین دلیل معمولا باید بعد از گذشت مدتی روغن این پمپها را بررسی کرد تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

همچنین این روغنها که از پمپ خارج می شوند هم بعد صدمه جدی ای به دستگاه های نزدیک وارد نمی کنند هرچند ممکن است که باعث شود که باعث روغنی شدن فضای نزدیک به پمپ شود پس بهتر است حتما از موادی در کف استفاده کنید که از کثیف شدن زمین جلوگیری کنید.

به راحتی تمام مشکلات خود را با یک راه حل از بین ببرید

پمپ آب

پمپ های آب جتی برای مکش آب از اعماق بدون نیاز به لوله کشی طراحی شده اندو در دو نوع کم عمق و عمیق ساخته می شوند. پمپ آب دو پروانه ساختار این پمپ ها مانند پمپ های سانتریفیوژ است با این تفاوت که پروانه های پشت به پشت دارند.

از پمپ های آب دو پروانه برای پمپاژ آب و سیالات غیر خطرناک استفاده می کنند. این مدل پمپ ها به علت داشتن دو پروانه قدرت انتقال آب بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند. اگر ساختمان چند طبقه با واحد های زیادی دارید این پمپ ها به راحتی می توانند آب را به طبقات بالا و واحد های مختلف انتقال بدهند.

به راحتی تمام مشکلات خود را با یک راه حل از بین ببرید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا