آراد برندینگ

چگونه با اسانس های گیاهی به ثروت رسیدم

چگونه با اسانس های گیاهی به ثروت رسیدم

همیشه بر این باور بودم که یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت چون بر این باور بودم در هر صورت من باید به درآمد بسار زیادی برسم بنابراین تصمیم گرفتم که با راهی جدید و بسیار متفاوت از هر کاری که قبلا می شندیم میگفتم کار من نیست اما با این سبک جدید در حوزه انواع اسانس به موفقیتی بزرگ و ثروتی عظیم رسیدم که در اینجا نمونه ایی از انواع اسانس ها را برایتان معرفی می کنم تا ببینید اگر در مسیر درست باشید با اسانس هم میتوانید ثروتمند شوید.

اسانس های گیاهی

اسانس های گیاهی ، ماده ای بسیار فرار است که توسط یک فرآیند فیزیکی از یک گیاه بو دهنده گرفته می شود. اسانس های گیاهی حالت روغنی دارند، این روغن نام گیاهی است که از آن ها بر گرفته شده است. به عنوان مثال، روغن گل سرخ یا روغن نعناع، از گیاهان گل سرخ و نعناع گرفته شده اند. چنین روغن هایی را ضروری می نامیدند زیرا تصور می شد که آن ها ذاتا دارای بو و عطر و طعم هستند.

روغن اسانسی یک مایع آبگریز غلیظ حاوی ترکیبات شیمیایی فرار از گیاهان می باشد. روغن های اسانس همچنین به روغن های فرار، روغن های اثیری، اترولئا یا به سادگی به عنوان روغن گیاهی که از آن استخراج شده اند، مانند روغن میخک شناخته می شوند.

چگونه با اسانس های گیاهی به ثروت رسیدم

اسانس وانیل

همانطور که می دانید قیمت وانیل طبیعی بسیار گران است و از آنجا که قیمت اسانس وانیل کمتر بوده و همان طعم و عطر وانیل طبیعی را دارد به راحتی می توان آن را جایگزین استفاده از وانیل تازه کرد.

با خرید اسانس وانیل آمیتیدا می توانید طعم واقعی اسانس وانیل مایع را تجربه کنید و از کیفیت بالای محصول برخوردار شوید.

با خرید اینترنتی عصاره وانیل از سایت فروشگاه ایران کوک قیمت اسانس وانیل را به حداقل برسانید و از ارسال رایگاه این فروشگاه و دیگر مزیت های آن بهره مند شوید.

همچنین اگر قصد خرید اینترنتی اسانس خوراکی در طعم های دیگر را دارید می توانید با مراجعه به این سایت آن ها را نیز ببینید و در صورت نیاز از این فروشگاه تهیه کنید. خرید اینترنتی وانیل مایع از فروشگاه ایران کوک امکان پذیر بوده و می توانید با سفارش محصول از طریق سایت این فروشگاه آن را انتخای کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

چگونه با اسانس های گیاهی به ثروت رسیدم

اسانس عسل

اسانس عسل بسیار شیرین است و دارای بوی قوی و خوبی است این اسانس در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشترین استفاده از اسانس عسل در تولید شیرینی، آدامس، نوشیدنی، ژله، آب نبات و… می‌باشد عطر این اسانس با توجه به نوع گلی که در تهیه عسل استفاده شده متفاوت خواهد بود.

در تولیدات کرم، عطر و برخی ماسک های صورت نیز از اسانس عسل استفاده می‌شود اسانس عسل فاقد مواد مضر می‌باشد و قابلیت حل شدن در روغن و آب را خواهد داشت.

این اسانس باید در جای خنک، خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شوداسانس عسل در این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت و در حجم عمده به مشتریان عرضه می‌گردد.

چگونه با اسانس های گیاهی به ثروت رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا