آراد برندینگ

بدون مهارت هم میتوانید ثروتمند شوید

بدون مهارت هم میتوانید ثروتمند شوید

همیشه نباید صفر تا صد راهی که می رویم را بلد باشیم تا به موفقیت برسیم گاهی بدون مهارت و تجربه هم میتوانیم موفق و ثروتمند بشویم. من توانستم با کار کردن بر روی محصول سویق و انواع آن به موفقیت برسم در واقع بدون مهارت و تجربه در این زمنیه کارم را شروع کردم و توانستم تجربه کسب کنم و در همین راه ثروتمند شوم شما هم اگر علاقمند هستید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید در ادامه با ما همراه باشید.

سویق

برای تهیه ی یک مکمل قوی باید از سویق هسته سنجد استفاده کرد که بسیاری از مردم آن را روزانه به صورت خشک یا همراه با خوراکی های دیگر همچون عسل، خرما مصرف می کنند و به دلیل استقبال بسیاری از مردم، این محصول با بهترین قیمت روز در سراسر کشور عرضه می شود. خواص هایی از جمله؛ 

1.رفع و درمان ویتامین های ضروری بدن مانند ویتامینc و k.
2.باعث کاهش دردهای بعضی از قسمت های بدن می شوند مانند معده.
3.رفع بیماری های سندروم معده مخصوصا کودکانی که موقع بیماری از اسهال رنج می برند، پیشنهاد می شود.
4.آتروز، درد مفاصل و ستون فقرات، پوکی استخوان را درمان می کند.
5.بهبود عملکرد قلب برای بیماران قلبی توصیه می شود.
6.موقع سرماخوردگی به عنوان داروی ضد تب و درد استفاده نمایید.
 

بدون مهارت هم میتوانید ثروتمند شوید

سویق برنج

بهترین شکل استفاده از فیبر موجود در سویق برنج به این شکل است که شما مقداری از سویق برنج را با ماست ترکیب کنید و این ترکیب را قبل از خوردن غذا میل کنید، خوردن این ترکیب باعث می شود که میل به غذا در شما کاهش پیدا کند.

همان گونه که سویق برنج می تواند به لاغری شما کمک کند به اضافه وزن و چاقی نیز می تواند کمک کند و مسئله مهم در کاهش وزن یا اضافه وزن با سویق مقدار مصرف آن می باشد و اگر شما روزانه مقدار مشخصی از سویق برنج را با توجه به دستور پزشک طب سنتی میل کنید می توانید در عرض یک الی دو ماه به وزن ایده آل خود برسید و چند کیلو اضافه وزن پیدا کنید.

بدون مهارت هم میتوانید ثروتمند شوید

سویق جو

ترکیبات: سویق جو از تفت دادن آرد جو یا جو پودر شده بدست می‌آید.

خواص: سویق جو هم غذا هست و هم دارو، تقویت کننده بسیار عالی، درمان دیسک گردن (همراه با ناخن روی موضع)، مقوی و برطرف کننده برسام، مصرف به صورت خشک در وعده صبحانه باعث لاغری می شود، کاهش دهنده قوی قند خون و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده

روش مصرف: سویق جو را به روش عمومی مصرف انواع سویق یعنی خوردن دو قاشق غذا خوری صبح ناشتا به صورت خشک می توان مصرف کرد. برای کاهش قند خون، مصرف دو قاشق غذاخوری همراه هر وعده غذایی توصیه می شود به گونه‌ای که در مدت کوتاهی بیمار را از مصرف انسولین بی نیاز می کند. طول دوره درمان با سویق ۴۰ روز است اما معمولا آثار استفاده بعد از چند روز نمایان می شود.

بدون مهارت هم میتوانید ثروتمند شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا