آراد برندینگ

ثروتم را با کمک اینترنت به دست آوردم

ثروتم را با کمک اینترنت به دست آوردم

کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین واژه هایی هستند که این روزها بیش از هر عبارت دیگری، ذهن صاحبان کسب و کارها را به خود مشغول کرده است. صاحبان سنتی ترین تجارت ها نیز دریافتند که دیگر روش های بازاریابی و فروش گذشته به تنهایی نمی تواند تضمین کننده‌ی موفقیت برند و ارتقاء سطح فروش آنها باشد.اینترنت به من این امکان را داد تا محصولاتم از جمله ترشیجات به خوبی توسط مردم کل کشورم دیده شود و همین امر سبب شد تا از سراسر کشور عزیزم ایران مشتری داشته باشم.

ترشی بندری

یکی از خوشمزه ترین انواع ترشی، ترشی بندری است که با قیمت بسیار مناسب خرید و فروش می شود و این ترشی به خاطر طعم تند و تیز و پر ادویه اش بسیار محبوب است و جزء محبوب ترین مدلهای موجود در بازار می باشند. اما این ترشیها به جز طعم بسیار خوشمزه ای که دارد فواید بسیار زیادی هم برای بدن دارد زیرا در این ترشیها از مواد بسیار مفیدی استفاده می شود.

در ترشی بندری از مواد خاصی مانند سبزیجات معطر، تمر هندی و رب انار استفاده می شود که طعمی بسیار خوشمزه را به ترشی می دهد. این ترشی را می توان با اکثر غذاهای سنتی میل کرد و مزه ای بسیار خوبی را به غذاهای ما می دهد.

ثروتم را با کمک اینترنت به دست آوردم

ترشی قیصی

وعده های غذایی که برای خود در نظر می گیرید، به نوعی چاشنی احتیاج داشته تا مزه بی نظیری را فراهم سازند که بدین روی ترشی قیصی می تواند یکی از این موارد باشد که با قیمت خرید و فروش منصفانه ای روانه بازار می شود.

بدون شک با توجه به تنوع غذایی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از ترشی و سایر چاشنیها می تواند اشتیاق شما را دو چندان نموده و بدین روی ما برآن شده ایم مطابق با این تنوع حرکت نموده و نوعی مرغوب از ترشی به را تهیه نماییم.

ثروتم را با کمک اینترنت به دست آوردم

ترشی لیمو

اندازه هر کدام از ترشی لیمو ها بستگی مستقیم به میزان نیاز و مصرف شما و مقدار چاشنی ها نیز ارتباط تنگاتنگی با ذائقه شما دارد که می توانید بر طبق آن مقدار آن را کم یا زیاد کنید.

ابتدا سعی کنید تا در خرید لیمو دقت لازم را به خرج دهید و ترجیحا لیمو های نورس و تازه را برای این کار انتخاب کنید لیمو های پوست نازکی که رنگ زرد دارند برای این ترشی مناسب تر هستند.

پس از خرید لیمو، آنها را تمیز شسته و اجازه می دهیم تا کاملا رطوبت آن از بین برود و سپس آنها را به حلقه های باریک اسلایس می کنیم. در این مرحله هسته های لیمو را نیز از آن جدا می نماییم چرا که باقی ماندن هسته در لیمو سبب برگشتن طعم ترشی و تلخ شدنش می شود.

ثروتم را با کمک اینترنت به دست آوردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا