آراد برندینگ

سفر به هندوستان جرقه ثروتمندی در ذهن من بود

سفر به هندوستان جرقه ثروتمندی در ذهن من بود

همانطور که می دانید هندوستان مهد ادویه های مختلف است و در سفری که به آنجا داشتم تنوع و بوی خوش ادویه ها انسان را سرمست می کرد در نتیجه در زمانی که به کشور خود بازگشتم تصمیم گرفتم تا در این زمینه به کسب و کار بپردازم و به یکی از تاجران بزرگ این محصولات تبدیل شوم.

پودر زنجبیل

به طور کلی زنجبیل دارای خواص دارویی متعددی است. این گیاه حاوی جینجرول است که به عنوان ضد التهاب، ضد درد، ضد عفونی کننده قوی، ضد باکتری و ضد ویروس شناخته می شود. هم چنین پودر زنجبیل از بروز انواع سرطان پیشگیری می کند، ادرارآور است، به تقویت معده کمک می کند و ضدافسردگی است. در ادامه به برخی فواید پودر زنجبیل برای سلامتی بدن به طور مفصل خواهیم پرداخت: یک تونر مناسب برای پوست است. دو قاشق چای خوری پودر زنجبیل را در چهار فنجان آب بجوشانید. و اجازه دهید تا اندازه ای بجوشد که به نصف این میزان تبدیل شود. سپس اجازه دهید سرد شود. اکنون چند قطره روغن اسطوخودوس یا رزماری به آن اضافه کنید. همه این مواد را خوب مخلوط کرده و در یک بطری شیشه ای نگهداری کنید.

این تونر را در یخچال قرار دهید و با پنبه روی صورت بمالید تا از پوست شما محافظت کند، این محلول آلودگی های پوست را از بین می برد، آن را هیدراته می کند، خشکی پوست را کاهش می دهد و آن را تقویت می کند.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (39).jpg

پودر خیار

صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی به عنوان یک گیاه دارویی و خوشبو بسیار زیاد از پودر خیار استفاده می کنند. از پودر خیار در تهیه انواع دسر، ژله، ویفر، بیسکوییت، یا نوشیدنی یا اسموتی از آن استفاده کرد. پودر خیار مناسب پخت کیک، ژله طبیعی، بستنی میوه ایی است. همچنین می توانید به عنوان یک پودر تقویت کننده در طعم ماست، دوغ و غیره استفاده کنید.

پودر خیار دارای طعم مناسب برای دسر و انواع چاشنی است. حتی می توانید پودر خیار را همانند نمک بر روی سالاد بپاشید تا عطر و طعم آن دو چندان شود. یکی دیگر از استفاده های زیادی که از پودر خیار می شود استفاده از آن به عنوان یک ماده اولیه در ماسک های زیبایی و پوست است.

می توانید برای استفاده از پودر خیار یک قاشق از آن را با ماست مخلوط کرده تا یک ماست میوه ای جذاب داشته باشید. همچنین یک قاشق از این پودر را در مایع کیک اضافه کنید تا عطر و طعم آن دو چندان شود.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (37).jpg

پودر هل سبز

از جمله فواید سلامت هل می توان به حفاظت از دستگاه گوارش، کنترل کلسترول، کنترل سرطان، تسکین مشکلات قلبی و عروقی، و بهبود جریان خون در بدن اشاره کرد. پودر هل سبز برای درمان بیماری های دهان و دندان و عفونت های دستگاه ادراری مانند التهاب مثانه، نفریت، و سوزاک مفید است. هل دارای ویژگی های تقویت کننده میل جنسی است و همچنین به عنوان درمانی برای ضعف جنسی، اختلال در نعوظ، و انزال زودرس نیز استفاده می شود.

از نظر گیاه شناسی، هل به خانوده Zingibercease تعلق دارد و با نام علمی Elettaria cardamomum شناخته می شود. دو نوع اصلی از هل وجود دارند که به نام های علمیElettaria برای هل سبز یا هل واقعی، و Amomum برای هل سیاه، سفید یا قرمز، شناخته می شوند.

هل به شکل غلاف هایی کوچک که دانه هایی سیاه رنگ درون آنها قرار گرفته اند، یافت می شود. هم دانه ها و هم غلاف هل دارای عطر و طعم دلپذیری هستند. از این رو، هل به عنوان یک عامل طعم دهنده در آشپزی هندی بسیار مورد استفاده است. چای هل در کنار چای زنجبیل از نوشیدنی های بسیار مشهور در هند محسوب می شود.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (35).jpg

.

.

.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا