آراد برندینگ

با انواع دستگیره به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم

با انواع دستگیره به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید در حوزه دستگیره به درآمد کلانی برسید؟ من اینجا هستم تا به شما راه و روش های جدیدی آموزش دهم تا بتوانید در این حوزه یک کسب و کار پولساز ایجاد کنید با من همراه باشید تا اطلاعاتتان در این زمینه گسترش پیدا کند.

دستگیره روشویی

انتخاب دستگیره روشویی نقش زیادی در زیبایی و جلوه ی فضای آشپزخانه دارد. از این رو علاوه بر مواد و رنگ به کار رفته در ساخت کابینت، انتخاب دستگیره هم جزو عامل اصلی در دکوراسیون آشپزخانه شما به حساب می آید.

دستگیره کابینت روشویی لوکس جزو دستگیره های سرامیکی در بازار است. این دستگیره ها به رنگ کافه ای می باشد، دستگیره ی کابینت جزو اجزای اصلی کابینت می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی کابینت و فضای داخلی آشپزخانه می گذارد بنابراین با توجه به این که در طول روز به طور مداوم کابینت ها باز و بسته می شوند باید یک دستگیره ی با کیفیت و لوکس انتخاب شود.

دستگیره کابینت لوکس در انواع مختلف دستگیره های لوکس مدرن، کروم، دستگیره های سرامیک به رنگ های زیتونی، نقره ای و طلایی ساده وجود دارند.

با انواع دستگیره به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم

دستگیره پنجره

یراق آلات و پروفیل به کار رفته در پنجره‌ها، نیز اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد؛ چون عمر و کارایی پنجره به آن وابسته است. دستگیره پنجره یکی از قسمت‌های مهم پنجره به حساب می‌آید، به همین منظور، در این مطلب به بررسی انواع دستگیره پنجره دوجداره می‌پردازیم. هدف ما از این مطلب این است تا شما همراهان عزیز، هنگام انتخاب و خرید پنجره یا دستگیره؛ با دانش بیشتری بتوانید کالای مورد‌نیاز خود را خریداری نمایید.

دستگیره یک طرفه به عنوان رایج‌ترین نوع دستگیره پنجره دوجداره، شناخته می‌شود. این مدل دستگیره مناسب درب و پنجره‌های لولایی و یک طرف باز شو است، زیرا قابلیت باز و بسته شدن از یک طرف را دارد. یراق آلات به کار برده شده در این مدل کمتر از سایر مدل‌ها است، به همین دلیل به آن‌ دستگیره ساده نیز گفته می‌شود و قیمت پنجره دوجداره دستگیره ساده بسیار مناسب است.

دستگیره باریک دو طرفه عملکرد و شکل ظاهری دستگیره باریک دو طرفه کاملا مشابه نوع قبلی بوده و تنها تفاوت آن در شکل ظاهری یا باریک‌تر بودن پیچ و هندل دستگیره است.

با انواع دستگیره به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم

دستگیره کابینت

در بازار مدل های مختلفی از دستگیره کابینت با جنس های متفاوتی وجود دارد. امروزه با افزایش قیمت دستگیره کابینت لوکس، قیمت های متفاوتی دربازار مشاهده می شود.

لازم به ذکر است به همان اندازه که جنس دستگیره مرغوب تر باشد متناسب با آن قیمت دستگیره و روشویی افزایش می یابد.

ما در فروشگاه خود تمامی محصولات را با قیمت عمده و باسود ناچیزی به فروش می رسانیم. ازاین رو می توانید دستگیره کابینت را با قیمتی مناسب تر از بازار و به صورت بدون واسطه از این سایت خریداری نمایید.

دستگیره کابینت معمولا بزرگتراز ۱۵سانتی متر می باشد. معمولا طول دستگیره در برابر فاصله ی بین سوراخ ها بزرگتر است.

دستگیره کابینت روشویی تاثیر زیادی در زیبایی روشویی می گذارد. دستگیره ها در جنس و مدل های مختلفی تولید می شوند و دو رنگ مات و براق دارند. انتخاب رنگ و طرح دستگیره ها بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد.

با انواع دستگیره به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا