آراد برندینگ

ایده ثروتمند شدنم را از درخت لیمو حیاطمان گرفتم

ایده ثروتمند شدنم را از درخت لیمو حیاطمان گرفتم

مشغول چیدن لیمو از درخت داخل حیاطمان بودم که تعداد زیاد میوه ها توجهم رو جلب کرد، بعد از کمی فکر کردن به این نتیجه رسیدن حجم لیمو ها برای خانواده ما زیاد است و تصمیم گرفتم بقیه لیمو هارو بین همسایه ها تقسیم کنم. تعریف و تمجید همسایه ها از کیفیت لیموها به قدری بود که تصمیم گرفتم به پرورش انواع لیمو مشغول شوم و کسب درآمد کنم.

آبلیمو صنعتی

در بازار خرید و فروش نحوه محاسبه قیمت آبلیمو صنعتی به عوامل زیادی بستگی دارد، نوع بسته بندی یکی از مهمترین عواملی است که با قیمت این محصول ارتباط مستقیم دارد. حجم محصول و میزان تازگی آبلیمو نیز موجب تغییر قیمت می گردد، آبلیموهای صنعتی در کارخانه تولید می شود، برای تولید این محصول لیموها پس از شسته شدن برش داده می شود، سپس لیموها را در حرارت قرار می دهند تا بافت آنها نرم و لطیف گردد در این صورت مقدار آب گرفته شده از آنها بیشتر می گردد.

بهبود عملکرد دستگاه گوارشی با استفاده از آبلیمو امکان پذیر می باشد اگر دچار نفخ و سوء هاضمه شدید هستید می توانید مقداری آبلیمو مصرف کنید، همچنین این ماده در درمان یبوست، سوزش سر دل و باد گلو موثر می باشد، مواد موجود در آبلیمو باعث گوارش بهتر غذا شده و موجب می گردد که یبوست در افراد کمتر شود و همچنین موجب درمان آن نیز می گردد.

ایده ثروتمند شدنم را از درخت لیمو حیاطمان گرفتم

آبلیمو ایرانی

خرید عمده مناسب ترین قیمت آبلیمو ایرانی با بهترین بسته بندیها در تناژ بالا صورت می گیرد و کشورهایی که متقاضی نوع باکیفیت و مرغوب این محصول هستند، همواره ایران را در صدر کشورهای صادر کننده این محصول می شناسند. بر همین اساس می توانید این محصول پرتقاضا را در نوع درجه یک از درب کارخانه با قیمت کم خریداری کنید و به کشورهای دیگر صادر نمایید. عراق یکی ازکشورهای هدف صادراتی ایران است و صادرات به این کشور برای ایران حائز اهمیت می باشد؛ چرا که عراق به دلیل آسیبهای جنگ، سیاستهای اشتباه گذشته و تحریمها به دنبال حل گوشه ای از مشکلات اقتصادی خود است.

ایده ثروتمند شدنم را از درخت لیمو حیاطمان گرفتم

آبلیمو خانگی

اگر قیمت آبلیمو خانگی از نظر شما زیاد است روشهای متفاوتی برای تهیه و تولید آبلیمو خانگی وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط خود از یکی از این روشها را استفاده کنند، برخی از افراد پس از تولید آبلیمو آن را داخل فریزر می گذارند تا یخ زده و منجمد شود.

یکی از روشهای تهیه آبلیمو این است که لیموهای تازه را پس از شست و شو برش بزنید و توسط دستگاه آبگیری آب لیموها را به طور کامل بگیرید باید توجه داشته باشید که تفاله موجود در آبلیمو باید به طور کامل از آب لیمو جدا شود برای این کار می توانید از تور و صافی استفاده کنید.

برخی از افراد تفاله های بدست آمده را در داخل پارچه نخی تمیز ریخته و آن را گره می زنند و وسیله سنگین بر روی آن قرار می دهند تا آب باقی مانده در تفاله ها نیز به طور کامل گرفته شود. برای اینکه مقدار آب به دست آمده از لیمو بیشتر شود می‌ توانید از یک شب قبل لیموها را در داخل آب بریزید تا خیس بخورند.

ایده ثروتمند شدنم را از درخت لیمو حیاطمان گرفتم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا