آراد برندینگ

بدون داشتن سرمایه به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم

بدون داشتن سرمایه به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم

شریط اقتصادی که کشورمان در حال حاضر با آن درگیر است موجب شده بود تا از پیشرفت خود نا امید بشوم اما از زمانی که موفقیت یکی از دوستانم را دیدم که بدون داشتن سرمایه به ثروت فراوان رسیده بود تصمیم گرفتم راه او را در پیش بگیرم و با شروع کسب و کار جدیدم در حوزه ی ایزوگام به ثروتی حتی بیشتر از او نیز رسیدم.

ایزوگام تک بام

در حال حاضر قیمت ایزوگام تک بام نسبت به سایر ایزوگام‌ های چندین لایه ارزان تر می باشد، این محصولات بر حسب استاندارد های جهانی تولید می‌ شوند و ضخامت آن ها حدود ۳ میلی متر است.

با پیشرفت تکنولوژی برای ایمن سازی سازه ها موادی را با هم ترکیب کردند و پدیده ای به نام ایزوگام شرق را به وجود آوردند که برای پشت بام، لبه های پرتگاه و یا سقف خانه مورد استفاه قرار می گیرد. برای ساخت ایزوگام به الیاف شیشه، پلی استر، قیر و پلیمر نیاز داریم تا در مکانی که زندگی می کنیم محیط امنی را ایجاد کنیم.

بدون داشتن سرمایه به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم

ایزوگام تک لایه

تعریف کلی از ایزوگام اگر بخواهیم بگوییم به این مورد اشاره می کنیم که یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می شود و برای چسباندن آن به سطح مورد نظر به حرارت نیاز است که این محصول به خوبی می تواند جلوی نم افتادن مکان مورد نظر را بگیرد و در انتها باید گفت قیمت ایزوگام تک لایه به گونه ای است که به راحتی در اختیار همه عموم می تواند قرار بگیرد.

.

با وجود این محصولات کارآمد دیگر نگران نفوذ رطوبت به دیوار و سقف در فصل زمستان نیستیم، زیرا اکر در فصل سرما این اتفاق بیفتذ مشکلات بزرگی را ایجاد می کند و حتی ممکن است شاهد ریزش دیوار و سقف باشیم که مسلما هزینه زیادی را ایجاد می کند.

بدون داشتن سرمایه به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم

ایزوگام اکسیر

آنچه که باید از ایزوگام بدانید این است قیمت ایزوگام اکسیر کمی گران است اما در آب و هوای نامناسب بسیار مقاوم است و خاصیت ضدآبی دارد که نشان دهنده ی عمر طولانی این کالا می باشد و همچنین وصل شدن آن به سطوح به راحتی انجام می شود و زیبایی آن باعث شده زیبایی منحصربفردی را در یک فضا ایجاد کند.

لازم به ذکر است که این نوع ایزوگام سراپوش از نفوذ ناخواسته آب و مایعات به درون خود جلوگیری می نماید و موجب می شود سطوح آسیب نبینند که از نکات مهم این محصول بشمار می آید و به آن باید دقت نمود.

نصب این نوع ایزوگام بسیار راحت است و پوشش آن بطور کامل جذب می باشد که مانع از آب و رطوبت شود، در حقیقت خاصیت ضدآبی دارد که از مزیت مهم این محصول بشمار می رود.

بدون داشتن سرمایه به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا