آراد برندینگ

برای یک شبه ثروتمند شدن حوزه کشمش را انتخاب کردم

برای یک شبه ثروتمند شدن حوزه کشمش را انتخاب کردم

در واقع هدف من از ورود به عرصه تولید کشمش و فعالیت در آن کسب درآمد بالا و ثروت در کوتاه ترین زمان ممکن بود و اکنون بعد از چند ماه که به هدف خود رسیده ام تصمیم گرفتم در این مقاله محصولاتی که در بازار طرفداران بیشتری دارند به شما عزیزان معرفی نمایم.

کشمش سیاه

مویز نوعی از کشمش است که به خاطر داشتن طعم بسیار خوب در میان انواع کشمش قیمت کشمش سیاه نیز بالاتر می باشد و میزان تولید آن نیز کمتر است و این امر می تواند یکی از علل گرانی این محصول در بازار باشد.استفاده از کشمش در ایران از قدمت بسیار بالایی برخوردار است همانطور که گفته شد از گذشته تا کنون مصرف کشمش در سطح جهان و تمام کشورها انجام می شده است.

با نگاهی به بازار جهانی متوجه خواهیم شد که مصرف این محصول نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه میزان تقاضا برای آن افزایش نیز پیدا کرده است چرا که کشمش علاوه بر مصرف تنقلات ای در اکثر غذاها و دسرها نیز مورد مصرف قرار بگیرد و نوشیدنیهای بسیار خوبی از آن نیز تولید می شود که اکثر مردم خواهان استفاده از این نوشیدنیها هستند.

برای یک شبه ثروتمند شدن حوزه کشمش را انتخاب کردم

کشمش شیراز

در سالهای اخیر قیمت کشمش شیراز بسته بندی با توجه به موارد مختلف تغییرات زیادی داشته است. برای مثال یکی از عواملی که قیمت کشمش پلویی را بالا و پایین می کند بسته بندی آن یکی از این عوامل تاثیر گذار در آن می باشد. سایز آن می باشد به گونه ای که هر چقدر سایز و اندازه کشمش درشت تر باشد و دارای گوشت بیشتری باشد قیمت بیشتری نیز دارد.

این نوع کشمش خواص مقوی و مفید بسیاری برای بدن انسان دارد. برای مثال خوب است بدانیم که این نوع کشمش به دستگاه گوارش ما کمک می کند. همچنین به طریقی باعث کنترل قند خون میشود و همچنین یکی از عوامل مهم در بهبود کم خونی به شمار می رود. از آنجایی که کشمش زرد صادراتی یک محصول بسیار پر کاربرد و پر فروش در بازار است امروزه علاوه بر خانه ها توسط شرکتها و کارخانه های تولید مواد غذایی نیز مورد مصرف قرار می گیرد.

برای یک شبه ثروتمند شدن حوزه کشمش را انتخاب کردم

کشمش طلایی

در واقع قیمت کشمش طلایی به اندازه و وزن و رنگ و طعم آن و همچنین دانه دار و بی دانه آن بستگی دارد که کشمش تیزابی تاکستان از انواع بهترین نوع کشمش تیزابی می باشد که نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هست. کشمش تیزابی بی دانه آن طرفداران بسیاری دارد که کشمش تیزابی بی دانه را هم بصورت پلویی استفاده می نمایند، قیمت کشمش تیزابی بی دانه نیز بالاتر از دانه دار آن است و معمولا به صورت بسته بندی های فلزی و پلاستیکی و یا پاکتی صورت می گیرد.

کشمش تشکیل شده از مواد غذایی که دارای قندها که منبع مناسبی از کربوهیدراتها است و همچنین دارای نمک و مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر و کلسیم، آهن، روی می باشد که برای رشد و استحکام استخوانها و دندانها، تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد و تقسیم سلولی، التیام زخم و تولید پروتئین مفید می باشد.

برای یک شبه ثروتمند شدن حوزه کشمش را انتخاب کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا