آراد برندینگ

با این کسب و کار به راحتی کسب درآمد کنید و میلیونر شوید

در این مقاله قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را میلیونر کند. این محصول چیزی جزء انواع درب نیست، زیرا این محصول با توجه به حجم تقاضای بالای آن جایگاه خوبی در سراسر جهان دارد و با آن می توانید به راحتی پول در بیاورید و به ثروت برسید در ادامه چند نوع از انواع درب را بررسی می کنیم.

درب فایبرگلاس

افراد بدون توجه به مسائل مختلف هیچگاه از قیمت محصول مد نظر خود غافل نمی شوند بخصوص که درب فایبرگلاس از جمله محصولاتی است که اخیرا وارد عرصه ی تولید گشته است و با مشاهده ی خصوصیات منحصر به فرد آن افراد به میزان بیشتری جلب آن شده اند و علاقه مند هستند. که تمامی جوانب مربوط به آن را بسنجند و سپس دست به انتخاب بزنند همانطور که برایتان بیان کردیم این دربها و درب فلزی و هر مدل از آنها قیمت خاص خود را دارند و بخصوص اینکه سایز آنها در تعیین قیمت بی تاثیر نمی باشد.

با این کسب و کار به راحتی کسب درآمد کنید و میلیونر شوید

درب چوبی ضد آب

امروزه برای درب حمام و سرویس بهداشتی از درب چوبی ضد آب استفاده می کنند که هر روزه شاهد مدلهای جدید این کالا در بازار هستیم. این کالا در کارخانه ها به صورت استاندارد و با بهترین نوع چوب و با روکش ای بی اس در مدلهای مختلف با رنگ بندیهای متفاوت تولید می شوند و از لحاظ کیفیت بی نظیر می باشند. همچنین از مقاومت و استحکام بالای برخوردار هستند و هنگامی که در معرض آب قرار می گیرند آب به داخل چوب نفوذ پیدا نمی کند و هیچ صدمه ای به چوب درب وارد نمی نماید. درب چوبی ضد آب علاوه بر اینکه برای سرویس بهداشتی و حمام به کار برده می شوند، انواع دیگر آنها نیز برای درب ورودی منزل به صورت درب ضد سرقت تولید می شوند.

با این کسب و کار به راحتی کسب درآمد کنید و میلیونر شوید

درب یو پی وی سی دستشویی

تولید کنندگان درب یو پی وی سی طرح چوب این محصول را از نوعی پلاستیک با چگالی بالا تولید کرده و پس از مرحله تولید محکم و سخت شده است. درب یو پی وی سی دستشویی به خاطر داشتن کیفیت و طول عمر و دوام و مقاومت بالا در برابر پوسیدگی که دارد. علاوه بر آن این دربها به خاطر ویژگیهایی نظیر نصب راحت، قابل بازیافت، شست و شوی آسان، مقاوم و به صرفه، وزن سبک تنوع در رنگ دربها، عایق صدا گرما سرما، غیر قابل نفوذ بودن حشرات، مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی و عدم تغییر شکل مناسب برای سرویسهای بهداشتی می باشند.

با این کسب و کار به راحتی کسب درآمد کنید و میلیونر شوید

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا