آراد برندینگ

فرآورده های گوجه زندگی مرا با ثروت عجین کرد

در ملاقاتی که با یکی از دوستانم داشتم پیشنهاد شراکت در حوزه کاری گوجه فرنگی و رب را به من داد که با ورود به این حوزه عالی توانستم به سودآوری بالایی دست یابم درواقع می ‌توانم بگویم انتخاب این حوزه یکی از بهترین انتخاب ‌های زندگی من بود چراکه عامل موفقیت و ثروتمند شدن من شد از آن‌ جا که دنیای گوجه بسیار گسترده است شما را با سه نمونه از این محصول آشنا می ‌کنم. 

گوجه فرنگی قرمز

این محصول گوجه فرنگی قرمز علاوه بر اینکه ارزش غذایی خود را در خانه، کارخانه و مرزهای کشور و حتی فراتر از مرز ها ثابت می کند؛ رد پایش در بخش دارویی و درمانی هم به چشم می خورد. گوجه فرنگی و رب گوجه از ان جایی که حاوی انواعی از ویتامین ها است دارای کالری کمی است ،برای داشتن رژیم های غذایی سبک بسیار کارامد به چشم می آید. این گیاه دارای مقدار بالایی از انتی اکسیدانی به اسم لیکوپن است. لیکوپن باتوجه به نتایج و بررسی هایی که در دانشگاه کمبریج توسط دانشمندان صورت گرفت می تواند اثرات زیادی بر روی خون رسانی به قلب و رگ ها داشته باشد و عملکرد قلب را بهبود ببخشد.

فرآورده های گوجه زندگی مرا با ثروت عجین کرد

گوجه فرنگی برای رب

در کنار این که از گوجه فرنگی برای رب استفاده می شود محصول پوره گوجه فرنگی نیز وجود دارد که گوجه فرنگی به صورت کامل پخته شده است که ماندگاری بین رب گوجه و خود گوجه دارد و از این رو دارای خواص فوق العاده ایی است. از این رو می دانیم که ربهای گوجه فرنگی یکی از پرمصرف ترین محصولات چاشنیهایی است که در میان ایرانیان کاربرد و مصارف بالایی دارد و از قدیم مردم خود ربهای گوجه فرنگی را در خانه هایشان طبخ می کردند یا به عنوان یک تجارت به همسایه ها و فامیل و آشناهای خود می فروختند. ما می دانیم که با افزایش جمعیت و رشد آپارتمان نشینی تقاضاها برای خرید این محصولات بالا گرفت و مردم در صدد آن شدند که این محصول را برای خرید انتخاب کنند.

فرآورده های گوجه زندگی مرا با ثروت عجین کرد

رب گوجه طبیعی

افرادی که به عنوان سرمایه گذار بودند بوی سود دهی و افزایش تقاضا یک محصول را متوجه شدند و شروع به راه اندازی خط تولیدهای رب گوجه طبیعی کردند. به جمع آوری گوجه ها با قیمت کف و پایینی از کشاورزان این محصول را با بسته بندی های خاص خود در بازارهای مختلف با اسم برند خود فرستادند از این رو سال های اول با افزایش تقاضا همراه بود و در سالهای عاتی این محصول را بیش تر مردم به صورت کارخانه ایی خرید می کردند و از آنها به عنوان کالای اساسی و مهمی برای پخت و پزها و آشپزیهای ایرانی استفاده می شود در این راستا قصد داریم تا دو نوع گوجه فرنگی های محلی و گلخانه ایی را در بازار بیابیم.

فرآورده های گوجه زندگی مرا با ثروت عجین کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا