آراد برندینگ

با این روش یکی از اتاق های خانه ام را پرازپول کردم

پول شکلی از قدرت است، اما آن ‌چه قدرتمند تر از آن است، آموزش مالی است. پول می ‌آید و می ‌رود، اما اگر در مورد چگونگی کارکرد پول آموزش دیده باشی، بر آن قدرت پیدا می ‌کنی و می ‌توانید شروع به ثروت ‌سازی و ثروت‌ اندوزی کنید. من نیز از این تکنیک استفاده کردم و کسب و کار جدیدم را در حوزه چراغ آغاز کردم و در نهایت توانستم به درآمد میلیاردی که میخواهم برسم.

چراغ های تزئینی دیواری

ار آنجایی که توجه خاصی به زیبایی و خاص بودن دکوراسیون فضای ورودی منزل نمی شود با کمک چراغ پارکی خورشیدی و قرار گیری آن در حیاط و یا راهروی خانه با هزینه ای اندک می توانید فضایی زیبا و دکوراتیو را ایجاد کنید. برای انتخاب چراغ های تزیینی دیواری لازم است نکاتی را مدنظر داشته باشید که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد: از بین مدلهای مختلف این محصول جراغی را انتخاب کنید که هماهنگ با فضای محیط مورد استفاده باشد.

همچنین به جنس بدنه و خود لامپ هم توجه کنید چون در فضای بیرونی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و باید در برابر وزش باد و باران مقاومت مناسبی از خود نشان دهد و آسیبی نبیند. استفاده از این روش برای زیبا سازی و نورپردازی منزل، گزینه ای مناسب جهت صرفه جویی در هزینه برق ساختمان شما محسوب می شود.

با این روش یکی از اتاق های خانه ام را پرازپول کردم

چراغ های تزئینی اتاق خواب

می توان گفت که امروزه همه وسایلی که به نوعی دارای نقش جزئی و محدود در خانه هستند باید شکل و طرح زیبایی داشته باشند که بتوان از آنها جهت زیبایی و ست کردن وسایل منزل استفاده کرد. برای انتخاب چراغ های تزئینی اتاق خواب باید مواردی را مد نظر قرار دهید اولین مورد این است که لزوما سعی کنید از چراغ خوابی استفاده کنید که دارای رنگ آبی باشد زیرا مناسب ترین رنگ برای فضای داخل اتاق خواب می باشد که به ایجاد آرامش و خوابی راحت کمک می کند.

می توانید بر اساس سلیقه خرید چراغ های تزئینی را متناسب با فضای مورد نظرتان بهتربن نواع چراغ خوابها را خریداری نمایید.

.

این مدلها شامل انواع چراغ خوابهای دیواری، رومیزی و ایستاده هستند معروف ترین و پر فروش ترین نوع این وسایل انواع دیواری آنها می باشد که مورد استقبال بیشتر خریداران است.

با این روش یکی از اتاق های خانه ام را پرازپول کردم

چراغ تزئینی سقفی

عوامل مهم برای انتخاب چراغ تزئینی سقفی رنگ دیوارهای اتاق می باشد برای مثال اگر رنگ دیوارها تیره است پس رنگ چراغها باید روشن باشد و موجب تاریکی اتاق نشود این چراغها نه تنها در اتاق خواب بلکه در قسمتهای دیگر منزل هم نیز استفاده می شوند.

برای مثال در اشپزخانه و یا در پادریهای ساختمان. چراغها اکثرا دارای ریموت می باشند و لامپهایی با چندین رنگ دارند همچنین هر کسی می تواند متناسب با سلیقه خود هر وقت که بخواهد رنگ چراغ را با استفاده از ریموت آن عوض کندبیشترین استفاده افراد از چراغ سقفی تزئینی با استفاده از لامپ هالوژن سقفی در هنگام شب می باشد.

با این روش یکی از اتاق های خانه ام را پرازپول کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا