آراد برندینگ

روزانه بر تعداد صفرهای حساب بانکی خود بیافزایید!

چیزی که بسیار اهمیت دارد، افرادی هستند که شما با آن ‌ها در ارتباط هستید. زیرا محیط ما می ‌تواند همواره بر طرز فکر ما نیز تأثیر بگذارد. من با قرار گرفتن میان افراد موفق و کاربلد همچنین بهره مندی از تجربیات ایشان موفقیت های زیادی را کسب نمودم و توانستم درآمدم را افزایش دهم. فعالیت مستمر و پایدار در حوزه مواد شوینده از جمله مایع دستشویی سود زیادی را به همراه داشت و توانستم نتایج مطلوبی را در زندگی ام ایجاد نمایم، در ادامه با این حوزه سودمند و متنوع بیشتر آشنا شوید.

مایع دستشویی شون 2 لیتری

باید بدانید که مایع دستشویی شون 2 لیتری که به صورت بسته بندی شده در بازارها توزیع می گردد و انواع گوناگونی دارد، دارای ترکیبات استاندارد می‌ باشد، به طوری که عمل ضدعفونی کردن دست مصرف کننده را به نحو احسن انجام می دهد.

این محصول از غلظت خوبی برخوردار می باشد و با مصرف مقدار بسیار کمی از این محصول، دستان شما به خوبی پاک خواهند شد.

نوع بسته بندی هایی برای این محصولات در نظر گرفته می‌ شود درجه یک و استاندارد می‌ باشد.

بسته بندی های 2 لیتری گزینه‌ های بسیار متناسبی برای مصرف خانوار می باشند و معمولاً یکی از آنها برای مصرف یک سال خانوار متناسب می‌ باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T143806.322.jpg

مایع دستشویی پمپی

خریداری مایع دستشویی پمپی در ایام کرونا که ویروس به سرعت از طریق دستها منتقل می شد، بسیار اوج گرفته بود چرا که از انتقال ویروسها جلوگیری می کرد و افراد به راحتی می توانستند با کف دست، پمپ را زده و دستهای خود را ضد عفونی کنند.

حال ما در ادامه مطلب بیشتر در مورد مایع دستشویی پمپی بحث می کنیم.

همان طور که ذکر شد یکی از پر طرفدار ترین انواع مایع دستشویی که نسبت به نوع لیتری فروش بیشتری داشته است، نوع پمپی است.

این مدل مایع، حجم معینی مایع درون خود جای می دهد و سپس به صورت کرم یا فوم روی دست ریخته می شود شاید یکی از دلایل رایج استفاده فراوان از این محصول، استفاده راحت و حمل و نقل بدون دردسر بوده است.

مایع دستشویی پمپی، بسیار بهداشتی و درجه یک است و از انتقال بیماریها از فردی به فرد دیگر جلوگیری می کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T144131.692.jpg

مایع دستشویی صنعتی

هم چنین به دلیل داشتن رایحه های ماندگار مایع دستشویی صنعتی سبب خوش بو شدن دست ها نیز می گردد و هم چنین باعث نرمی و لطافت پوست دست ها نیز می شود.

این کالا ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به همین دلیل محبوبیت خاصی را در بین بازار های داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است.

مایع دستشویی صنعتی با مشخصات ویژگی تولید شده‌ اند که هیچ گونه حساسیتی را برای پوست دست ها ایجاد نکرده و هم چنین به عنوان یک آبرسان قوی شناخته می شوند.

به همین دلیل از چین و چروک بر روی پوست ها جلوگیری کرده و هم چنین از خشک شدن پوست دست ها نیز جلوگیری می نماید.

این کالا ها از قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی برخوردار می باشند و با یک قطره از آن به راحتی می توان انواع آلودگی ها را از روی دست ها پاک نمود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T144452.286.jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا