آراد برندینگ

همواره به دنبال رشد و ترقی بودم تا ثروتمند شدم

کارآفرین‌های میلیاردر خودسازی را در اولویت قرار می‌دهند. برای رسیدن به چیزی، کارکردن کافی نیست. موفقیت یعنی تبدیل‌شدن به کسی که برای اقدامات مثبت و الهام‌بخش، هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهد.

روفرشی یلدای کویر یزد

روفرشی یلدای کویر یزد یکی از کفپوش های بسیار شیک و زیبا می باشد که انواع و اقسام طرح های آن را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب در مجموعه ما می توانید مشاهده و خریداری نمایید.

استفاده از یک روفرشی خوب برای جلوگیری از آسیب فرش امری ضروری است که روفرشی یلدای کویر یزد به دلیل درجه یک بودن بهترین گزینه است.

معمولا روفرشی ها در دو نوع مدرن و سنتی تولید می شوند که روفرشی یلدای کویر جزو مدل های سنتی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

.

همواره به دنبال رشد و ترقی بودم تا ثروتمند شدم

روفرشی ترک 12 متری

دانستن قیمت روفرشی ترک 12 متری در بازار به کمک میکند تا قیمت حدودی این محصول را بدانیم و خرید راحت تر و با اطمینان تری داشته باشیم.

روفرشی پارچه ای است که از ضخامت های مختلف و بالاتری نسبت به پارچه های معمولی برخوردار است و در برابر نور و کثیفی های مختلف از فرش محافظت میکند تا دچار سایش نشود.

روفرشی رد قدیم دارای طرحی به شکل چهارخانه ای بود که با گذشت زمان و پیشرفت به طرح ها و مدل های مختلف از آن رسیدیم.

.

همواره به دنبال رشد و ترقی بودم تا ثروتمند شدم

روفرشی یزدی ۹ متری

امروزه هم در بسیاری از کاخها و ساختمانهای دولتی در ایران و جهان از فرشها و روفرشی یزدی ۹ متری ساخت ایران استفاده می کنند که باعث مشهور شدن ایران در این زمینه شده است. اما با کم کاریهای صورت گرفته کشورهای دیگر توانسته اند خود را به بازار ایران نزدیک کنند که کشورهای پاکستان، هند، چین، ترکیه و مصر از مهم ترین و بزرگ ترین رقبای ایران در این زمینه هستند. در حال حاضر بیش از 160 کارخانه در کشور سالانه یک میلیون متر مربع از این محصولات را تولید و روانه ی بازار می کنند که شهر یزد 90 درصد این تولید را در دست دارد.

امروزه در بازار محصولات خانگی انواع روفرشی کشدار و روفرشی ایرانی در اندازه های 6 متری و 12 متری تولید می شود که مدل کشدار آن به دلیل چفت شدن کامل با فرش امکان لیز خوردن و جا به جا شدن را نداشته و نیاز به مرتب کردن روزانه ی آن نیست.

.

همواره به دنبال رشد و ترقی بودم تا ثروتمند شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا