آراد برندینگ

بهبود سلامت دهان با پیاز

بهبود سلامت دهان با پیاز

پیاز حاوی خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی است که به پیشگیری از بیماری ها، نه تنها در بدن بلکه در دهان نیز کمک می کند. خوردن پیاز خام می تواند دندان ها را تقویت کرده و باکتری های مضر دهان را از بین ببرد. امروزه فروش پیاز عمده قرمز با استقبال زیادی رو به رو شده است.

شکی نیست که سبزیجات برای سلامتی شما بسیار مهم هستند، اما پیاز خام به طرز شگفت انگیزی برای دندان های شما مفید است. پیاز حاوی ترکیبات ضد میکروبی حاوی گوگرد است که تعداد باکتری ها را در دهان کاهش می دهد. خرد کردن پیاز خام ممکن است آسان نباشد، بنابراین آن را با سالادها با سس های خوشمزه مخلوط کنید تا لقمه را راحت کنید.

این سبزی، دارای ترکیب ضد باکتری قوی، بنام سولفور( گوگرد) است. طبق نظر محققان، بیشترین خاصیت پیاز ، زمانی است که به صورت خام و پوست کنده استفاده شود، البته ممکن است خوشمزه نباشد ولی ضامن سلامتی دندان های شما خواهد بود.

بهبود سلامت دهان با پیاز

با پیاز مغر خود را تقویت کنید

پیاز منبع خوبی از آنتی اکسیدان کورستین است. این فلاونوئید ممکن است به جبران آسیب اکسیداتیو فیبرهای عضلانی و بافت های بدن ناشی از ورزش شدید کمک کند. در واقع، در یک مطالعه با استفاده از حیوانات آزمایشگاهی، کورستین به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به بافت مغز پس از یک تمرین طولانی کمک کرد. لیست قیمت پیاز به روز به گونه ای می باشد که می توان آن را به راحتی تهیه کرد.

پیاز حاوی فیستین (یک ماده شیمیایی بی رنگ و طبیعی است که یک خط سیر آسان در مغز ایجاد می‌کند و می‌تواند باعث افزایش حافظه در فرد شود) می‌باشد. در این سبزی آنتوسیانین و کرستین نیز وجود دارد که برای بالا بردن قدرت حافظه مفید هستند. پیاز قرمز به مراتب بهتر از نوع زرد و سفید آن است.

بهبود سلامت دهان با پیاز

پیاز موجب بهبود خواب شما می شود

اگر استرس دارید و برای داشتن یک خواب خوب تلاش می کنید، پیاز می تواند دوست شما باشد و در این امر به شما کمک کند، امروزه فروش عمده پیاز با توجه به خواصی که از آن فاش شده است افزایش یافته است.

مطالعات نشان داده اند که سبزیجاتی مانند سیر، تره فرنگی و پیاز سرشار از پری بیوتیک هستند که به عنوان غذا برای باکتری های خوب معده عمل می کنند. این پری بیوتیک ها همچنین به تکثیر این باکتری ها کمک می کنند که سلامت کلی روده را بهبود می بخشد.

مصرف عصاره پیاز حاوی سیستئین سولفوکسیدهای غلیظ، بر خلاف بنزودیازپین ها، ساختار خواب را تغییر نمی دهد. بنابراین پیشنهاد می شود عصاره پیاز حاوی سیستئین سولفوکسید غلیظ به طور طبیعی خواب عمیق را القا کند و برای مصرف روزانه مناسب باشد.

بهبود سلامت دهان با پیاز

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا