آراد برندینگ

با مسیر های طلایی میلیونر شدنم محقق شد

از گذشته باید آموخت نباید به آن آویخت .گذشته برای آموزش ساخته شده و کابردی در سرزنش ندارد. گذشته تنها لطفش به ما هدیه دادن تجربه است. ما هستیم که باید فقط از تجربیات گذشته استفاده کنیم. من هم با استفاده از برنامه ریزی و غنیمت شمردن فرصت تجارت؛ تجارتم را آغاز کردم و حال یک تاجر موفق و برجسته هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

.

زغال سنگ ایران

زغال سنگ ایران کاربرد های بسیاری دارد و نه تنها در تولید برق سر تا سر دنیا نقش مهمی دارد بلکه در کارخانه های تولید آهن و فولاد نیز نقش موثری داشته است. بیشتر ذخایر زغال سنگ متعلق به کشور های ایالات متحده آمریکا روسیه و استرالیا می باشد. به طور کلی می توان گفت عنصر اصلی تشکیل دهنده زغال سنگ کربن می باشد. عناصر دیگری نظیر هیدروژن نیتروژن اکسیژن و گوگرد نیز درون آن قرار دارد که معمولا رنگ زغال سنگ سیاه و قهوه ای نزدیک به سیاه می باشد که نوار های روشن و کدر درون آن مشهود است.

با مسیر های طلایی میلیونر شدنم محقق شد

زغال سنگ در ترکیه

زغال سنگ در ترکیه یکی از کاربردهای آن در صنعت برق است که انرژی حاصل شده از زغال سنگ میتواند به بخار تبدیل شده و باعث حرکت توربین های بخار میشود و در نهایت این حرکت توربین باعث تولید برق موجود نیز میشود. داشتن حرارت کافی، بدون بو، بادوام و دیر خاموش شدن از ویژگی های زغال سنگ مرغوب است. زغال سنگ همیشه به در 2 دسته حرارتی و کک دسته بندی می شوند و باید در هنگام خرید به کربن موجود آن دقت کنید. به طور مثال در صنعت برق از زغال سنگی استفاده می شود که بتواند آب را به بخار تبدیل کند و توربین بزرگ را به حرکت در بیاورد.

با مسیر های طلایی میلیونر شدنم محقق شد

.

زغال سنگ کرمان

زغال سنگ کرمان جزو سوخت های در دسترس و آسانی است که نسبت به باقی سوخت های فسیلی مورد استفاده در صنایع مختلف با صرفه تر است. زغال سنگ شامل ترکیب های مانند گوگرد اکسیژن هیدروژن کربن و غیره است. زغال سنگ سوختی سخت طبیعی با ظاهری شبیه به سنگ و ظرفیت حرارتی بسیار بالا که مراحل تشکیلی فرایندی طولانی مدت دارد. از جمله کانی های بسیار پرانرژی بوده و آخرین مرحله تولید آن آنترسیت است و باید در مصرف آن صرفه جویی کرد لازم بذکر است که زغال سنگ کرمان بسیار باارزش بوده است و در صنعت های مختلف استفاده می شود. زغال سنگ یک سوخت به شکل جامد می باشد و از تجزیه گیاهان درست می شود این ماده معمولا از کربن و از عناصر نایاب دیگر تشکیل شده است.

.

با مسیر های طلایی میلیونر شدنم محقق شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا