آراد برندینگ

محدودیت ‌ها من را به سمت ثروت آفرینی سوق داد

یکی از عواملی که منجر به پیشرفت بشر شده‌ است محدودیت ‌ها و موانع می ‌باشد. چرا که بشر با این محدودیت ‌ها به فکر این افتاد که به ‌دنبال راه ‌حلی باشد تا موانع را کنار بزند و پیشرفت کند. من با وجود موانع و مشکلات زیادی در زندگی‌ ام در جهت رفع آن ‌ها برآمدم و توانستم با بهبود توانایی ‌ها و دانش خود کسب‌ و کار اینترنتی را در زمینه میلگرد ایجاد کنم و از این طریق مشتریان زیادی به دست آوردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

میلگرد فونداسیون

میلگرد فونداسیون به دلیل خشکی و سختی زیاد، قابل خمکاری نبوده و جوشکاری روی آن امکان پذیر نمی باشد. در ساخت میلگرد پانچ فونداسیون از فولاد حرارت دیده استفاده می شود، به همین علت در برابر نم و رطوبت و در نهایت پوسیدگی و شکست، مقاومت بی نظیری دارد. وجود آج روی این نوع میلگردها، باعث ایجاد پیوستگی مناسبی میان بتن و میلگرد شده و در نهایت استحکام سازه را افزایش می دهد. در مقایسه با انواع میلگردها، میلگرد پانچ فونداسیون از مقاومت کششی بالایی برخوردار بوده و سطح مقطع آن در بازه ۶ تا ۵۰ میلیمتر می باشد.

محدودیت ‌ها من را به سمت ثروت آفرینی سوق داد

میلگرد فولادی

از رایج ترین نمونه میلگرد فولادی می توان به میلگردهای فولاد کربنی اشاره داشت که از طریق روش نورد گرم و تغییر الگوها تولید می شوند. میلگردهای فولادی از لحاظ شکل ظاهری به سه متفاوت تقسیم بندی می گردند که دارای ویژگی های مشترک هستند. میلگردهای فولادی در سه نوع آجدار، ساده و کلاف تولید می‌ شوند که از ویژگی های مشترک آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت: دارا بودن فولاد کربن، مواد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ اپوکسی پوشش داده، فایبرگلاس.

محدودیت ‌ها من را به سمت ثروت آفرینی سوق داد

میلگرد میانه

میلگرد میانه در نوع عرضی دیواربرشی در اشکال متنوع و به صورت مستطیل، مربع، دایره و U شکل به تولید می رسد که در میان آن ها میلگردهای مستطیلی و مربعی بیشترین کاربرد را دارند. این نوع از میلگرد به دلیل ساخته شدن با آلیاژهای ویژه، دارای خاصیت مکانیکی بالایی می باشد و در برابر ضربه و فشار، تحمل بی نظیری دارد. می تواند در برابر نم و رطوبت، سایش و به طور کلی هر نوع عامل مخربی مقاومت کند و به این شکل محصولی کاملا قابل اطمینان می باشد. قابلیت جوشکاری دارد و به بتن ریزی بهتر کمک می کند و تولید آن به شکل های خمیده، خاموت مایل و عمودی صورت می گیرد.

محدودیت ‌ها من را به سمت ثروت آفرینی سوق داد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا