آراد برندینگ

با کسب تخصص و یادگیری درآمدتان را چند برابر کنید

حرکت بدون توقف در زمینه‌ ای است که به اهداف و آرزو‌های شما مربوط است. اینکه در تمام اوقات زندگیتان در حال یادگیری باشید به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه شغلی خودتان به یک کار کشته تبدیل شوید. خود به خود به درآمد و ثروت بالایی برسید. سعی کنید از منابع معتبر و مهمی به دنبال یادگیری باشید و تخصص خود را در زمینه‌ ای که در گام اول مشخص کردید، بالا ببرید. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پودر گوشت بره

انواع پودر گوشت از جمله پودر گوشت بره با استفاده از ضایعات بدن حیوان به دست آمده از کشتارگاه ها تولید می گردد طی فرایندی لاشه و ضایعات بدن حیوانات در دیگهای بزرگ مخصوص پخته می شوند.

سپس بعد از حرارت دادن و خشک کردن، آسیاب می شوند در تهیه پودر گوشت از مو و شاخ و سم و همچنین محتویات گوارش استفاده نمی شود.

فروش اینترنتی پودر گوشت با بهترین کیفیت در سراسر ایران امکان پذیر است برای خرید پودر گوشت درجه یک و با قیمت ارزان‌تر بازرگانی ایران پودرو را به یاد بسپارید.

ماندگاری مناسب این محصول یکی دیگر از دلایل مقبولیت استفاده از آن توسط دامداریها و مرغداریها و حتی کارخانه های تولید خوراک دام و طیور به شمار می آید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T114518.334.jpg

پودر گوشت بوشهر

قابل ذکر است پودر گوشت بوشهر به علت پروتئین بالا یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت دامپروری و طیور در کشور می باشد که از قسمت های مختلف بدن دام و طیور که قابل استفاده در مصرف انسانها نمی باشد.

پودر گوشت با کیفیت شامل لاشه و اندام های مختلف بدن غیر از مو یا پر شاخ و سم و دستگاه گوارش می باشد هر چه این محصول خالص تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

انواع پودر گوشت از نظر دامی یا طیوری بودن قیمت های متفاوتی دارند. دلیل این امر به ارزش غذایی و کیفیت ترکیبات تشکیل دهنده آنها بر می گردد.

لذا خریداران و مشتریان گرامی می توانید آخرین قیمت پودر گوشت دامی و طیوری خالص را از کارشناس واحد فروش دریافت کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T115145.704.jpg

پودر گوشت ابزیان

یک محصول تجاری و پرکاربردی که از قسمتهای مختلف انواع آبزیان به دست می آید پودر گوشت ابزیان است.

این پودر یک محصول جامد است که برای استفاده در دامداریها، مزارع، حیوانات خانگی و اهلی به کار برده می شود.

برای اینکه از قیمت خرید و فروش پودر گوشت ماهی آگاهی به دست بیاورید می توانید به روش های مختلف نیز اقدام کنید و این محصول را با کمترین هزینه به دست بیاورید.

پودر گوشت ماهی از جمله فرآورده ای می باشد که کالری بسیار بالایی دارد این پودر را می توانید برای رشد و نمو گیاهان استفاده کنید.

همچنین برای تغذیه دام نیز از آن بهره ببرید که موجب افزایش شیر گاوها می گردد و همچنین به خاطر کالری بالایی که دارد موجب افزایش وزن دامهای پرورده می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T113550.374.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا