آراد برندینگ

ثروت هایت را با پسته افزایش بده

پسته از محصولاتی با خواص شگفت انگیز می باشد که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند و افراد با فعالیت در این زمینه می توانند به سود های کلانی دست یابند و شرایط زندگی خود را تغییر دهند که شما نیز از این قائده مستثنی نیستید با ما همراه باشید تا با نمونه های پر سود این محصول آشنا شوید.

پسته خندان امروز

معروف ترین پسته خندان امروز در زمینه صادرات، اکبری و کله قوچی هستند که ویژگی های منحصر به خود را دارند و به علل متفاوتی توانسته اند مسیر صادرات خود را هموار کنند پسته کله قوچی با توجه به سایز بزرگی که دارد در گروه پسته های بزرگ قرار گرفته و تقریبا امکان صادرات آن به بیشتر کشورهای جهان وجود دارد.

پسته اکبری نیز در دسته پسته های کشیده یا همان long قرار دارد، البته میزان کشیدگی آن به حدی زیاد است که گاهی به عنوان پسته super long نیز شناخته می شود و در سایزبندی 20 تا 30 می باشد بی شک قیمت پسته هایی که برای صادرات انتخاب می شوند نسبت به دیگر پسته های موجود در بازار بیشتر است، علت آن نیز کیفیت بالاتر و گزینش پسته های مرغوب تر به منظور صادرات است.

.

ثروت هایت را با پسته افزایش بده

شرکت پسته خندان کرمان

به صورت کلی خریداران شرکت پسته خندان کرمان باید تلاش کنند تا محصول مورد نیاز خود را از عرضه کنندگان عمده و یا به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خرید کنند اگرچه قیمت واحد تولیدکننده با قیمت واسطه گری تفاوت چندانی ندارد، اما برای افرادی که قصد دارند پسته را عمده و به منظور صادرات تهیه نمایند، قیمت نهایی بسیار متفاوتی را رقم خواهد زد.

در نظر داشته باشید که خرید پسته امری تخصصی است و ویژگی های نوشته شده در این مطلب تنها ویژگی هایی کلی از پسته را برای شما بیان کرده اند در صورتی که قصد خرید پسته را دارید بهتر است با افراد خبره در این زمینه مشورت کنید و خرید از تجار عمده فروش داخلی این محصولات را به عنوان بهترین و سریع ترین گزینه مدنظر قرار دهید.

.

ثروت هایت را با پسته افزایش بده

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین شیرینی های خانگی است که می توان آن را به صورت ارگانیک تولید کرده و از مصرف آن لذت برد در ادامه این مطلب مراحل تولید این شیرینی لذیذ و پرطرفدار ایرانی را شرح داده و شما را با فنون و ترفندهای تولید یک شیرینی پسته خندان خوشمزه آشنا خواهیم کرد.

با قرار دادن خمیر شیرینی در داخل چانه های پخته شده، عملا شیرینی پسته ای شما آماده مصرف است و می توانید آن را در کنار چای و دیگر نوشیدنی های گرم هنگام عصرانه مصرف کنید سعی کنید در هر بار پختن شیرینی پسته خندان مهارتتان را افزایش دهید، همچنین با خلاقیت خود می توانید شکل باقلوا و یا اشکال بسیاری زیبایی را با این نوع شیرینی ایجاد کنید این شیرینی ها در بسته بندی 500، 900 و 1000 گرمی و همچنین در قیمت حدود 150 تا 200 هزار تومان متغیر می باشد.

.

ثروت هایت را با پسته افزایش بده

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا