دانلود

کتاب بازاریابی اینترنتی

internetmarketing

در فکر حضوری موفق بر روی اینترنت هستید، اما هیچ از خرید اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی و فروش اینترنتی نمیدانید، وبلاگ یا سایتی دارید که مدتهاست فقط دارید برای آن هزینه می‌کنید خلاصه اینکه آن درآمدی که انتظارش را داشته‌اید را هنوز نتوانسته‌‌اید به دست آورید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم . ما میتوانیم نبض خرید اینترنتی فروشگاه شما را برای فروش بیشتر محصولاتتان داشته باشیم .
دانلود رایگان این کتاب میتواند بزرگترین سرمایه گذاری در عرصه کار شما باشد.
در این کتاب خواهید دید که در فروش اینترنتی چه چیزهایی موثر میباشد و چه چیزهایی مضر است .
آیا شما به فروش اینترنتی بیشتر فکر می کنید؟
چه نکاتی میتتواند در بازاریابی اینترنتی بیشتر به شما کمک کند ؟
چگونه میتوانید هم در خرید سود کنید و هم در فروش ؟
آیا میدانید از چه راهکارهایی ، فروش اینترنتی صد در صدی ایجاد کنید.
اگر تجربه های بهترین فروشندگان ایران و جهان را در اختیار شما بگذاریم؛ آیا می‌توانید با استفاده از آن تجربه ها فروش اینترنتی بیشتر داشته باشید؟
چگونه مشتریان خود را جذب خرید اینترنتی وب سایت تان کنید؟
این تجربه ها در کتاب کاربردی و موثر بازاریابی اینترنتی نوشته شده است. مثال‌ها در این کتاب براساس بازار ایران و با زبانی ساده نوشته شده است. و اغلب از استراتژی هایی بکار گرفته شده است که همگی موفق و تجربه شده است .
شما میتوانید به سادگی آن استراتژی هایی که در کتاب بیان شده است را به کار بگیرید و در کسب و کار خود معجزه شگفت انگیزی از فروش را دریابید. تاکنون فکر کرده اید که میتوانید در فرصت دو ماه استقلال مالی و فروش بالا را به کسب و کار اینترنتی خود برگردانید ؟
هیچ تصور ‌کردید که یک تلنگر کوچک میتواند افق های جدید در کسب و کار اینترنتی شما ایجاد کند. فقط و فقط یک تلنگر !!

میدانم که مطالب و کتابهای زیادی در بازار ارائه شده است در این سالیان اخیر ، ولی غافل از اینکه فرهنگ و سطح خرید مردم در سال ها و یا بگویم ماه ها هر روز در حال تغییر و تحول است و کتابهایی که سالیان دراز چاپ میشوند نمیتواند نبض بازار را درک کند و از این روست که ما می بینیم با این همه مطالب و کتابهای چاپ شده هیچ تغییر و تحولی در فروش اینترنتی و کسب و کار اینترنتی ایجاد نشده است .

book-marketing

دانلود

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا