آراد برندینگ

بزرگترین خصوصیت ثروتمندان که از شما پنهان کرده اند

شروع کردن به عنوان یک خصوصیت بسیار بزرگ افراد ثروتمند محسوب می‌ شود. ایمان به خود و اندیشه‌ های خود به آن‌ ها قدرت ریسک‌ پذیری می‌ دهد. افراد ثروتمند به کار و یا ایده‌ ای که انجام می‌ دهند باور دارند. این باور در آن‌ ها آنقدر قوی است که هیچ چیزی نمی‌ تواند سد راهشان شود. آن‌ ها به این باور رسیدند که تنها مانع موفقیت فقط خودشان هستند، بنابراین از سر راه خود به عنوان یک مانع، کنار می‌ روند تا موفق شوند. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

خرمای مضافتی سراوان

عوامل مختلفی در میزان قیمت خرمای مضافتی سراوان، نقش دارند و در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

شهر و منطقه ای که خرما در آن پرورش می باید، چگونگی بسته بندی خرما، کیفیت خرما و یکدست بودن آن از موارد مهم در تعیین قیمت این محصول هستند.

همچنین نوع فله خرما و نوع بسته بندی آن، دارای تفاوت در قیمت هستند و به گونه ای که برای نوع بسته بندی آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

اگر خرما را به طور عمده و مستقیم از تولید کننده تهیه کنید، می توانید با صرف هزینه کمتر این محصول را در اختیار داشته باشید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T125938.380.jpg

خرمای مضافتی مرغوب

قیمت خرمای مضافتی مرغوب در بازار بین 150 تا 170 هزار تومان است که این قیمت با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است.

قیمت خرما به عوامل زیادی بستگی دارد و این عوامل باعث تغییرات قیمت آن می شود مانند نوع محصول، خواص و فواید آن که تاثیر مستقیم در قیمت دارد.

قیمت بالای خرما قطعا در پی آن کیفیت بالایی نیز دارد و دلیل بر گرانی آن نیست و دلیل بر کیفیت آن دارد.

مجموعه ما از بهترین تولید کنندگان خرما در ایران است که شما برای خرید می توانید با مراجعه به سایت ما این محصول را خریداری کنید‌.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T130002.822.jpg

خرمای مضافتی مشکین

از جمله عواملی که بر قیمت خرمای مضافتی مشکین تأثیر گذار است، میزان آسیب دیدگی خرما به علت نفوذ انواع کرم ها یا آفت می باشد.

همچنین نحوه بسته بندی، شکرک زدن، له شدگی خرما می تواند منجر به کاهش قیمت خرما گردد.

بنابراین شرایط تولید، بهره برداری و نگه داری خرمای مضافتی از جمله مواردی است که می تواند سبب کاهش یا افزایش قیمت خرما گردد.

به طور کلی قیمت خرمای مضافتی مشکین با وزن و بسته های متفاوت بین 20 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر بوده که بسته بندی های یک کیلویی و دو کیلویی قیمت بیشتری دارند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر از قیمت به روز محصولات، می توانید از طریق شماره تماس های موجود با ما در ارتباط باشید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T130446.773.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا