آراد برندینگ

مواد لازم جهت تهیه ی پینه دوز گلابی

 

گلابی، به نظر من برش دادن میوه به تکه های تکه شده بهترین کار را دارد. می توان آن را کامل خورد و بعد از پخت به خوبی شکل خود را حفظ می کند. شکر، مقداری شکر به گلابی ها قبل از رویه اضافه می شود. با نشاسته ذرت و مایع مخلوط می‌شود و آب غلیظی درست می‌کند، دقیقاً مانند یک پای. قیمت لیمو ترش 1401 مناسب است و به نظر من ریزش آب لیمو در بیشتر پینه دوزها و کرامبل ها ضروری است. مهم نیست از چه میوه ای استفاده می کنم، همه آنها از مرکبات سود می برند که کره و شکر را متعادل می کند. گلابی به خودی خود شیرین است، بنابراین اضافه کردن آب لیمو را بیشتر ضروری می دانم.

نشاسته ذرت، همانطور که در بالا ذکر شد، این مواد به عنوان یک غلیظ کننده عمل می کند (در صورت مخلوط شدن با آب) و یک شربت غلیظ فوق العاده ایجاد می کند که با آب میوه های طبیعی که هنگام پخت گلابی از گلابی خارج می شود مخلوط می شود.

مواد لازم جهت تهیه ی پینه دوز گلابی

دستور تهیه ی پینه دوز گلابی

فر را با دمای 325 فارنهایت (165 درجه سانتیگراد / علامت گاز 3) از قبل گرم کنید و سینی را در وسط قرار دهید. در یک کاسه بزرگ گلابی ها را با 1/2 پیمانه شکر مخلوط کرده و بگذارید بماند. کره را در یک ظرف پخت 2 لیتری بریزید و حدود 5 دقیقه در فر قرار دهید تا ذوب شود. اگر گلابی تازه در دسترستان نبود، قیمت فروش کنسروجات این میوه مناسب است و می توانید آن را به آسانی خریداری گنید.

باقیمانده شکر، آرد، بکینگ پودر، دارچین و نمک را در یک کاسه مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید. شیر و تخم مرغ را در یک کاسه کوچک جداگانه با هم مخلوط کنید. مخلوط شیر و تخم مرغ را به آرامی با مواد خشک مخلوط کنید تا خمیر به دست آید.

خمیر را روی کره ذوب شده بریزید اما هم نزنید. گلابی های ورقه شده را با قاشق روی خمیر بریزید، در این مرحله نیز از هم زدن خودداری کنید. در فر از قبل گرم شده به مدت 50 تا 60 دقیقه یا تا زمانی که خوب قهوه ای شود و گلابی ها نرم شوند بپزید. اگر به نظر می رسد که رویه قهوه ای شده است، روی ظرف را با فویل بپوشانید و پخت را ادامه دهید تا گلابی ها نرم شوند.

پینه دوز را از فر خارج کرده و روی توری قرار دهید تا کمی خنک شود. از پینه دوز سرد یا گرم با یک پیمانه بستنی یا خامه فرم گرفته لذت ببرید.

مواد لازم جهت تهیه ی پینه دوز گلابی

آیا می توان پینه دوز گلابی را در فریزر نگهداری کرد؟

می توانید این دسر را فریز کنید و به مدت 2 تا 4 هفته در فریزر خوب بسته بندی می شود. قیمت گلابی امروز بسیار مناسب است و توصیه می شود این دسر را حتما خریداری نمایید.

برای یخ زدایی، آن را یک شب در یخچال قرار دهید یا قبل از گرم کردن آن در فر 325 درجه فارنهایت آن را در دمای اتاق بگذارید (این برای هر دو روش صدق می کند). می توانید آن را چند روز در یخچال نگهداری کنید و به خوبی پوشانده شود. قبل از خوردن آن را گرم کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی پینه دوز گلابی

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا