آراد برندینگ

ثروتم را با سرمایه ای کم به دست آوردم

بهترین و مطمئن ترین راه برای راه اندازی یک کار جدید این است که بدون سرمایه یا با مقدار اندک شروع کنید، و سپس مرحله به مرحله با استفاده از سود حاصله پیش بروید. کسانی که با پول خیلی کم شروع می کنند در مقایسه با کسانی که با پول خیلی زیاد شروع می کنند احتمال موفقیت بیشتری دارند.

یخچال ویترینی زاگرس

یخچال ویترینی زاگرس دارای مشخصات مختلفی می باشند که آن ها را به محصولی مطمئن برای خرید تبدیل می نمایند.

حفظ و نگهداری محصولات و مواد غذایی در دمایی مناسب، جلوگیری از یخ زدگی یا فاسد شدن محصولات، داشتن موتور قوی، سیستم برقی باکیفیت با طول عمر بالا، از مهم ترین مشخصه های این یخچال ها می باشند.

داشتن طبقات زیاد، دسترسی راحت به تمامی قسمت های یخچال، بدنه مستحکم، ظاهری زیبا، نور پردازی مناسب و وجود چرخ برای جا به جایی آسان، از دیگر مشخصات یخچال های ویترینی الکترواستیل به شمار می روند.

ثروتم را با سرمایه ای کم به دست آوردم

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

امروزه انواع یخچال صنعتی جنرال الکتریک قیمت بسیار بالایی دارد و دلیل این مسئله نیز تورم بالای موجود در جامعه است، بنابراین برای شروع فعالیت های مذکور به هزینه و سرمایه گذاری بسیار زیادی نیاز است که در حال حاضر با قیمت بالای این یخچال ها قابل توجه است.

در مورد خرید این یخچال ها توجه به انواع آنها لازم است چون نمونه‌های بسیار متفاوتی دارند و همین تفاوت باعث شده از یکدیگر متمایز کردند.

به عنوان مثال برخی از این یخچال ها برای ویترین مغازه بوده ولی برخی دیگر از نوع زمینی بوده و محل نگهداری مناسبی برای مواد غذایی هستند یا برخی از این یخچال ها دارای فریزر نیز می باشند ولی انواع دیگر این یخچال تنها بوده و فریزر نداشته باشند.

ثروتم را با سرمایه ای کم به دست آوردم

یخچال نوشیدنی ایستکول

امروزه یخچال نوشیدنی ایستکول در بازار های صنعتی علاوه بر ویژگی های فنی زیبایی های ظاهری ان بسیار اهمیت دارد. تعداد طبقات موجود در این یخچال ها متفاوت است و بسته به اندازه انتخابی مشتری می باشد.

می توان اندازه طبقات را مناسب انداره نوشیدنی ها تغییر داد تا به اندازه مناسب رسید.

پر کاربرد ترین یخچال نوشیدنی که به ان یخچال نوشابه نیز می گویند، که امروزه در سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، قهوه خانه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی این یخچال ها ظرافت نیز بکار گرفته شده تا زیبایی محیط حفظ شود.

چیدمان اصولی یخچال علاوه بر جلوگیری شلوغی فضا باعث زیبایی محیط نیز می شود.

در مدل های یخچال ایستاده تک درب، ایستاده دو درب، یخچال ایستاده سه درب، یخچال ایستاده چهار درب، یخچال ایستاده شش درب شیشه های استفاده شده از جنس سکوریت هستند که این خبر از استحکام یخچال می دهد.

ثروتم را با سرمایه ای کم به دست آوردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا