آراد برندینگ

سختی کشیدن هایم مبدل به ثروتی بی کران شدند

همه افراد بزرگی که می شناسیم، به شکست خوردن ها، درگیری داشتن ها، از دست دادن ها و سختی کشیدن ها و پیدا کردن راه شان از میان همه اینها مشهورند! من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چهار برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

فرش 9 متری خاطره

در خرید فرش 9 متری خاطره کاشان دقت داشته باشید که در بافت این نوع فرش از نخ پنبه ای به عنوان تار و پود استفاده می شود.

همچنین اگر می خواهید خریدی متفاوت داشته باشید و فرشتان از ظرافتی بالا و نقش و نگاری متفاوت برخورد دار باشد از فرش هایی استفاده کنید که از نخ ابریشم تولید شده اند.

با توجه به این که استفاده از فرش به خصوص در خانه های ایرانی اهمیت بالایی دارد پیشنهاد مناسب برای شما خرید فرش خاطره کاشان است چرا که به دلیل تنوع بالا مطابق با سلیقه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) - 2023-02-06T134343.831.jpg

فرش ماشینی خطیبی تبریز

قیمت فرش‌ ماشینی خطیبی تبریز نسبت به فرش های دیگر استان ها گران تر است به همین خاطر تهیه آن سخت تر می شود.

اینکه چند تخته فرش سفارش داده شود می تواند در قیمت فرش تا حدود زیادی تاثیر مستقیم بگذارد.

فرش تبریز چند نمونه طرح مختلف و متنوع دارد که هر کدام قیمت های ویژه خود را دارد.

هریس دو نوع فرش دارد که نمونه دستباف آن از نمونه ماشینی قیمت بیشتری دارد که کیفیت بهتری هم دارد.

فرش یکی از تولیداتی ست که در دنیا با هنر ایرانی شناخته شده و افراد مختلف آن را می شناسند. به همین دلیل وقتی در بازار جهانی عرضه می گردد، متقاضیان بیشتری به آن اهمیت داده و طرح های متنوع فرش ایرانی را تهیه خواهند کرد.
فرش ایرانی از دیرباز به عنوان یکی از فرش های هنری و کم نظیر در دنیا مطرح بوده و تقاضای زیادی از سوی خریداران کشورهای مختلف دنیا دیده می شود این فرش ها که برگرفته از هنر ایرانی بوده، از نقوش و طرح های اصیل بهره گرفته است.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) - 2023-02-06T134507.133.jpg

فرش پشمی سفید

فرش پشمی سفید معمولا از پشم کوتاه گوسفندان تهیه می شود، این محصول از نظر کیفیت در رده بالایی قرار دارد اما نسبت به سایر فرشهای دیگر ظریف نمی باشد اما در صورتی که از این محصول به درستی نگهداری شود امکان استفاده از آن در چند دهه بعد را برای شما فراهم می کند. این فرش بر خلاف فرشهایی که از الیاف مصنوعی در بافت آن استفاده شده است به مرور زمان بر اثر پا خوردگی خراب می شوند اما فرش پشمی اینطور نیست و ضخامت اولیه خود را در طول سالها حفظ خواهد کرد. رنگی که در ساخت این فرشها استفاده می شود به مرور زمان و با گذشت سالها از بین نخواهد رفت، در ضمن پشمها قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و مدتها رنگ استفاده شده را در خود نگه می دارند. این محصول همانطور که در بالا گفته شد در برابر گرما بسیار مقاوم می باشد و همچنین در برابر افتادن کبریت، سیگار و موارد از این قبیل نسبت به سایر فرشها با الیاف مصنوعی مقاوم تر است. پاک کردن لکه های ایجاد شده بر روی فرش پشمی بسیار راحت صورت می گیرد اما برخی از لکه به این راحتی تمیز نمی شوند و ممکن است همیشه بر روی فرش بمانند این لکه ها می تواند لکه روغن و چربی باشد که تمیز کردن آن بسیار دشوار خواهد بود، برای تمیز کردن چنین لکه هایی بهتر است به قالیشوییهای حرفه ای مراجعه کنید و به آنها بسپارید.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (54).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا