آراد برندینگ

آرمان هایت را با دان جوجه زندگی کن

چنانچه آرزو دارید در آینده به فرد موفق و ثروتمندی تبدیل شوید ولی تا کنون نتوانسته در این مسیر قدمی سودمند بردارید به شما پیشنهاد می کنم با فعالیت در حوزه ی دان جوجه زندگی خود را تغییر دهید زیرا این محصول با فروش بالایی که دارد می تواند سود های بسیاری را برای شما به ارمغان آورد پس با ما همراه باشید.

دان جوجه گوشتی

می توان گفت دان جوجه گوشتی تولیدی بسته بندی شده هستند که کاملا بهداشتی تعبیه شده اند و به شیوه های متفاوت آن را مورد مصرف قرار می دهند محتویات خوراک های مرغ های گوشتی عبارت اند از ذرت که قیمتی ارزان دارد و در بین مرغداران بسیار شناخته شده می باشد.

باقی مانده غذای موجود در آشپزخانه که موجب افزایش وزن مرغ ها می شود البته باید توجه داشته باشید که حتما میزان آن را کنترل کنید تا موجب ایجاد مشکل نشوند تخمه آفتابگردان به خاطر کالری بالایی که دارد برای مرغ های گوشتی بسیار مناسب می باشد دانه های تخمیر شده، که معمولا دانه غلات را انتخاب و سپس تخمیر می کنند و از آن استفاده می نمایند.

.

آرمان هایت را با دان جوجه زندگی کن

دان جوجه مرغ

قیمت دان جوجه مرغ به شکل بسته بندی شده و فله ای با هم متفاوت بوده در هر دو حالت بهداشتی و استاندارد و ارزان قیمت هستند و نمونه های عالی و موثری از آنها ارائه می گردد هر چقدر که از پروتئین و کلسیم و مواد معدنی بیشتری در ترکیبات تولیدی دان جوجه استفاده شده باشد بر میزان قیمت آن می افزاید ولی در عوض نتایج پرورش جوجه ها را بهتر می کند.

مشاورین در مورد اندازه دانه جوجه مصرفی برای استفاده، ترکیبات آن، میزان هر وعده به شما اطلاعات دقیق را به صورت اینترنتی یا تلفنی ارائه می دهند و می توانید برای سالن طیور خود در جهت رشد درآمد بهترین آن را سفارش بدهید در موقع خرید دان جوجه یک روزه حتماً وزن جوجه ها و سن آنها را به طور دقیق مدنظر قرار دهید تا بتوانید دانی متناسب با آنها تهیه کنید.

.

آرمان هایت را با دان جوجه زندگی کن

دان جوجه بومی

هنگام خرید دان جوجه بومی به کیفیت ظاهری خوراک توجه ویژه داشته باشید باید بهترین بو و رنگ طبیعی را دارا باشد و هیچگونه کپک و آفتی در آن نباشد در موقع خرید توجه ویژه به ترکیبات دان و سالم بودن آنها داشته باشید تا عملکرد جوجه های بومی شما و میزان تخمگذاری و دیگر بهره های اقتصادی آنها بالاتر برود.

ترکیبات موجود در دان جوجه بومی را در هنگام خرید بررسی کنید تا از سلامت محصول اطمینان پیدا کنید قیمت دان جوجه بومی متناسب با مواد و ترکیباتی که در کیسه های آن موجود بوده، مشخص می شود اگر می‌خواهید نمونه های درجه یک و باکیفیت دان برای جوجه های خود تهیه کنید از لینک سایت اینترنتی ما می توانید نمونه های اقتصادی و ارزان آن را برای ایجاد راندمان بهتر برای پرنده های خود تهیه کنید.

.

آرمان هایت را با دان جوجه زندگی کن

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا