آراد برندینگ

با الگو برداری از ثروتمندان در جاده ثروت گام بردارید

قطع به یقین، موفق‌ بودن نیازمند نوعی ذهنیت خاص است. البته کسب موفقیت مستلزم ذهنیت میلیاردری در انسان است؛ فقط کافی است از افراد ثروتمند الگو برداری کنیم و برای کسب ذهن های ثروتمند، گام های عملی برداریم. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

توری مرغی اصفهان

استفاده از توری مرغی اصفهان به جهت ساخت قفس برای حیوانات خانگی ویژگی ها و مزایای زیادی دارد.

از این ویژگیها می توان به وزن سبک و قابل حمل بودن آن، سادگی در نصب و اجرا و همچنین مقاوم بودن در برابر عواملی چون خوردگی اشاره کرد.

در خصوص روند قیمتی توری مرغی نیاز هست تا بدانید که قیمت توریهای مرغی بر اساس ویژگی و مزایای هر توری متفاوت است و همچنین به عرض توری نیز در خصوص قیمت توجه زیادی می شود.

جنس این توریها همانند توری آلومینیوم به گونه ای می باشد که به مرور زمان خیلی دچار آسیب و مشکل نشده و سالهای زیادی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T115807.690.jpg

توری مرغی پلاستیکی

در بسیاری از مناطق کشورمان برای نگه داری حیوانات خانگی و یا جداسازی از توری مرغی پلاستیکی استفاده می کنند که در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند.

در اکثر ویلاها و باغها از تورهای حصاری استفاده می شود که قطر آن بیشتر بوده و به حالت لوزی به هم قلاب می شوند.

یک نوع از تور مرغی به گابیون معروف است که تفاوت اصلی آنها در نوع بافت بوده که در تورهای گابیون تعداد دورهای تنیده شده بیشتر می باشد و بیشتر برای محافظت از سنگ چینها استفاده می شود.

یکی از انواع این محصولات که به شکل مربع بوده توری پرسی نام دارد که دارای ضخامت بالا می باشد.

بیشتر برای محافظت و محصور کردن حیوانات وحشی استفاده می شود و در کارهای صنعتی نیز برای ساخت سبدهای فلزی استفاده می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T120829.190.jpg

توری مرغی

افراد زیادی هستند که علاقه به نگه داری حیوانات از جمله مرغ در خانه دارند و برای آن باید توری مرغی کوچک و ضخیم را به این منظور تهیه و خریداری کنند.

توری مرغی وسیله ای است که برای ساخت یک قفس محکم و مناسب برای نگه داری از حیوانات استفاده می شود و در بیشتر مراکز این توری مرغی به صورت رولی به مشتریان عرضه می شود.

 بهتر است تا بدانید که برای ارائه قیمت توری مرغی به مشتری، فروشنده به عرض توری توجه زیادی بابت قیمت دهی دارد و یکی از مواردی که در خصوص رده قیمتی توری مرغی توجه زیادی دارد، عرض آن است.

بهتر است تا بدانید این است که جنس توری مرغی از چیست و چه شکلی است برای پاسخ به این سوالات باید به شما بگوییم که توری مرغی از جنس سیم مفتول گالوانیزه است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T120438.781.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا