آراد برندینگ

فرصتی که برای ثروتمند شدن در اختیار من قرار گرفت

یکی از بهترین میانبرها برای ثروتمند شدن در ایران خواهد بود. البته تقلید کورکورانه از این افراد، اصلاً صحیح نیست و باید نقاط قوت و ضعف کارهای آنها را شناسایی کنید تا با آگاهی کامل بتوانید مسیر موفقیت خود را انتخاب کنید. من با تجارت موفق شدم مسیر خود را پیدا کرده و ثروتمند شوم.

قاووت خانگی

قاووت خانگی، یک معجون بسیار مفید برای بدن است که در آن انواع مختلف ویتامین ها موجود است که سیستم دفاعی بدن را قوی می کند.

قاووت خانگی محصولی بسیار ارزشمند است که طبعی گرم داشته و سبب می شود که سیستم عصبی فرد تقویت شود و از ریزش مو هم جلوگیری گردد.

این قاووت بسیار مقوی و برای گرم نمودن خون انسان مفید است و در ایام گذشته برای زنانی که زایمان می کردند استفاده می شد تا قوای از دست رفته مجدد برگردد.

این محصول ارزشمند می تواند بسیاری از درد های متفاوت بدن را به صورت کامل از بین ببرد چرا که در این قاووت گیاهان دارویی و دانه های بسیار مفید موجود است.

این محصول بی نظیر که در آن از انواع مغز ها استفاده شده که می توان به همراه آب جوش و یا شیر مصرف نمود که معمولا ریختن قاووت در شیر بسیار خوشمزه است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

قاووت مخلوط

قیمت قاووت مخلوط به عوامل مختلفی بستگی دارد و بین 50 تا 150هزار تومان متغیر است.

حجم محصول، کیفیت مواد اولیه و هزینه های خط تولید، کیفیت بسته بندی و نوسانات نرخ ارز از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول است.

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع قاووت است سفارش داده و خریداری کنید.

برای این کار کافیست با مشاوران فروش این مجموعه تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

در صورتی که اطلاعات شما در زمینه ترکیبات، کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده کامل نیست می توانید از این مشاوران راهنمایی بخواهید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

قاووت نخودچی

از بین تمامی قاووت ها، قاووت نخودچی بسیار مقوی و محبوب می باشد، در این روزهای سرد زمستانی مصرف آن بسیار خاطره ساز است.

قاووت نخودچی یکی از معروف ترین سوغاتی های استان کرمان است که به قهوه نخود معروف می باشد، در واقع نوعی شیرینی(قاووت های قالبی) در کرمان محسوب می شود.

تقریبا در تمام منازل کرمانی ها این محصول مقوی یافت می شود چرا که بسیار به آن علاقه مند هستند، البته قاووت های دیگری نیز در این شهر شهرت دارند.

کرمانی ها از این قاووت به عنوان میان وعده و یا برای تقویت سیستم ایمنی خود از آن استفاده می کنند.

این نوع از قاووت بسیار پر کالری است و همچنین موجب آرامش اعصاب می باشد چرا که سرشار از ویتامین ب است، دستگاه گوارش و معده را گرم می کند و بیماری های رفلاکی معده و غیره را بهبود می بخشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا