آراد برندینگ

هم بازی کودکی هایم از من یک میلیاردر ساخت

گاهی برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید به گذشته سفر کرد و آن را در آن روزها خواست. من زمانی که تصمیم گرفتم برای حل مشکلات و چالش های زندگی خود وارد دنیای تجارت شوم نمی دانستم چه محصولی را می توانم انتخاب کنم که بازار پرتقاضایی داشته باشد تا اینکه متوجه شدم اسباب بازی ها می تواند گزینه عالی باشد پس با تجارت اسباب بازی که تقاضای زیادی برای فروش داشت توانستم در مدت زمانی کم به ثروت برسم.

اسباب بازی تراکتور کنترلی

از جمله مشخصات اسباب بازی تراکتور کنترلی مجهز بودن ماشین به تایر های بسیار مقاوم در برابر فشار است که ریموت کنترلی با فرکانس قوی دارد.

هم ریموت و هم تراکتور با باطری کار می کنند و این نوع اسباب بازی مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده که معمولاً جنس آن ها به صورت فلزی و پلاستیکی می باشد.

این ماشین ابعاد و وزن مناسبی دارد و همین موضوع باعث شده که کودکان ساعات زیادی را با این اسباب بازی بازی کرده و لذت ببرند.

لازم است بدانید که این اسباب بازی ها دارای باتری های قابل شارژ هستند که به صورت کنترل از راه دور می توان ماشین را هدایت کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های دیگر این محصول این است که قوه تخیل، هوش بدنی و حس اعتماد به نفس در کودک را تقویت می کند.

هم بازی کودکی هایم از من یک میلیاردر ساخت

اسباب بازی تراکتور بزرگ

قیمت اسباب بازی تراکتور بزرگ در بازار بر اساس میزان خرید و فروش آن، برند تولید کننده محصول، ایرانی و خارجی بودن آن، نوسانات قیمتی در بازار، جنس اسباب بازی و همچنین ابعاد و اندازه آن تعیین می‌ شود.

در حال حاضر بازه قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده بر اساس درجه کیفی و متریال به کار رفته در آن از 70 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر می باشد.

مفتخریم مجموعه‌ بزرگ خود را به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان اسباب بازی ها ایرانی و خارجی ارائه کنیم.

شما عزیزان هر آنچه که نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید در این مجموعه پیدا کنید.

ما با مشاوران تخصصی خود در تمام مراحل خرید همراه شما عزیزان خواهیم بود تا انتخابی آگاهانه و درست طبق نیاز خود داشته باشید.

هم بازی کودکی هایم از من یک میلیاردر ساخت

اسباب بازی تراکتور فلزی

اسباب بازی تراکتور فلزی، یکی از اسباب بازی های بسیار مقاوم برای کودکان که علاقه زیادی به ماشین آلات کشاورزی دارند، می باشد.

معمولا نمونه های مختلفی از ماشین آلات برای اکثر کودکان به خصوص پسر بچه ها جذاب است و در هر سنی کودکان علاقه زیادی با بازی کردن به آن ها نشان می دهند.

ماشین تراکتور فلزی یکی از اسباب بازی های بسیار پرطرفداری است که در سایز و ابعاد کوچکی تولید شده و فلزی که در تولید آن به کار رفته، بسیار با کیفیت می باشد.

این محصول برای کودکان و نوجوانان گزینه مناسبی است و حتی برای کلکسیون داران هم یک پیشنهاد ویژه خواهد بود.

طول عمر این تراکتور های فلزی بالا است و جنس تمام قطعات آن ها با کیفیت بوده و کودک به راحتی می‌ تواند ساعت زیادی با این اسباب بازی سرگرم شود.

بازی کردن با تراکتور ها کمک می کند که کودک با حمل لوازم، خاکبرداری، حمل شن و ماسه و سایر کاربرد های یک تراکتور به خوبی آشنا شود.

هم بازی کودکی هایم از من یک میلیاردر ساخت

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا