آراد برندینگ

هیچوقت برای موفقیت دیر نیست شروع کن

شما اگر فرد منظمی نیستید خودتان را سرزنش نکنید هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست، به قولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است! اگر خود و هدفتان را دوست دارید و مشتاق رسیدن به اهداف و آرزوهایتان هستید، نیاز به این عادت دارید. من خودم را به نظم داشتن عادت دادم و توانستم در راه تجارت درست عمل کنم و به تمام خواسته هایم برسم.

جعبه کادو لاکچری بزرگ

جعبه کادو لاکچری بزرگ و جذاب متناسب با انواع سلیقه ها ساخته میشود و در بازارها به خرید و فروش می رسد. در یک دید کلی وسایلی برای حمل و نقل انواع کادو ها می باشند.

در زمان‌های قدیم بیشتر جعبه ها را از چوب می ساختند که گرانترین چوب هم چوب آبنوس بود. امروزه بدلیل کمبود چوب کمتر از آن استفاده می شود و جعبه ها را در جنسهای فلزی و مقوایی و … هم می توانیم مشاهده کنیم.

موضوع مقاله ما در مورد جعبه های کادویی مقوایی می باشد، این جعبه ها دیر بازی است که جای خود را دربین سایر جعبه ها باز کرده است.

هیچوقت برای موفقیت دیر نیست شروع کن

جعبه کادو مستطیلی

اگر به یاد داشته باشیم در زمانی نه چندان دور برای زیباتر کردن هدایای خود از کاغذهای کادویی استفاده می کردیم که بدلیل نازک بودن سریع خراب شده و کادوی ما را بد جلوه می دادند.

امروزه با این جعبه کادو مستطیلی زیبا این مشکل هم مرتفع شده است.

جعبه های کادویی مقوایی در طرح ها و رنگهای شاد و متنوع و همچنین مدلهای گوناگون یافت می شوند.

این جعبه ها را می توانیم در بازارهای بزرگ و حتی فروشگاه های کوچک هر شهری پیدا کنیم. بعضی از شرکت ها و فروشگاه ها برای تبلیغات خودشان از این جعبه های زیبا استفاده می کنند.

بدین صورت که نام برند و لوگوی خودشان را بر روی این جعبه های کادویی مقوایی حک می کنند و سپس تقدیم می کنند و باعث می شوند که مشتریان بیشتر ی جذب شرکت آنان شوند و فروش خود را بدین صورت بالا تر می برند.

هیچوقت برای موفقیت دیر نیست شروع کن

جعبه کادو قلبی کوچک

برای اینکه یک جعبه کادو قلبی کوچک مناسب تهیه کنیم باید جعبه ما کمی بزرگتر از هدیه خریداری شده باشد.

از جعبه های کادویی که رنگ شاد دارند برای بسته بندی هدایایی که به بچه ها می خواهیم تقدیم کنیم استفاده می کنیم و برای بزرگسالان می‌توانیم از جعبه های کادویی مقوایی که رنگهای ملایم تر دارند مثلا خاکستری استفاده کنیم.

بچه ها بیشتر رنگهای شاد مثل قرمز و صورتی و سرخابی را می پسندند ولی بزرگسالان رنگهای قهوه ای و خاکستری و رنگهای تیره را دوست دارند پس هنگام تهیه جعبه ها باید این موارد را در نظر داشته باشیم.

هیچوقت برای موفقیت دیر نیست شروع کن

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا