آراد برندینگ

تغییر در افکارم من را به ثروت رساند

ثروت و ثروتمند شدن خواسته قلبی همه ما انسان هاست. طبع انسان به سوی کمال گرایی میل دارد بنابراین بهترین ها را برای خود می خواهد من هم مانند همه افراد به دنبال راهی بودم تا به این نیاز خود پاسخ مثبت دهم بنابراین به دنبال گسترش کار خود رفتم و در این مسیر با تجارت روبه رو شدم و شروع به کار در حوزه پیراهن کردم و خیلی زود توانستم در این حوزه موفق شوم و به درآمد بالا برسم.

چیلر جذبی 100 تن

هنگام خرید چیلر جذبی 100 تن باید منطقه جغرافیایی خود را در نظر بگیرید زیرا این دستگاه در محیط هایی که درصد رطوبت بالایی دارد کارایی لازم را نخواهد داشت.

همچنین در خرید این محصول ابتدا مکان نصب چیلر را در نظر بگیرید زیرا این دستگاه نیاز به فضای کافی دارد که تحت تابش مستقیم نور خورشید نباشد.

چیلر جذبی مقاومت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید که این دستگاه در هوای خشک بهترین عملکرد را دارد که لازم است موقع خرید به این نکته دقت داشته باشید.

همینطور جهت اطمینان از خدمات پس از فروش چیلر جذبی 100 تن، هنگام خرید این دستگاه را به همراه گارانتی معتبر خریداری کنید.

تغییر در افکارم من را به ثروت رساند

چیلر پرتابل صنعتی

قیمت چیلر پرتابل صنعتی به اندازه و نوع آن بستگی دارد و البته قیمت دقیقی را نمی توان عنوان کرد همچنین با توجه به نوسانات موجود در بازار با کاهش و افزایش قیمت این وسیله های صنعتی روبرو هستیم.

اما محدوده قیمتی که می توان در نظر گرفت از 28 الی 400 میلیون می باشد که با توجه به وزن بالاتر آن، به قیمتش افزوده می شود.

مجموعه ما با تهیه انواع این چیلرها، مناسب ترین قیمت را برای شما در نظر می‌گیرد، کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، با ما در تماس باشید.

مشاوران ما برای جلب رضایت مشتریان پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند؛ پس با ما همراه شوید.

تغییر در افکارم من را به ثروت رساند

چیلر پویش تهویه

چیلر پویش تهویه از دستگاه های مهم و کاربردی در صنایع و مراکز عظیم است که به گردش موثرهوا کمک می کند.

چیلرها انواع مختلفی دارند که سرمایش و گرمایش را برای مکان هایی با متراژ بالا به خوبی فراهم می کنند و می توانند در انواع ساختمان های اداری و عمومی استفاده شوند.

این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی جهت تهویه هوا در مکان های صنعتی و مسکونی می باشد و عموما در موتورخانه های مرکزی نصب می گردد.

در داخل این چیلرها سیسیتم هایی مجزا وجود دارند که می توانند سبب تهویه یا خنک کردن هوا شوند که بر این اساس درجه بندی های محتلفی داشته و قابلیت تنظیم دستی دارند.

چیلرهای تهویه همچنین در تمامی فصول سال و در شرایط اقلیمی مختلف کاربردی می باشند.

تغییر در افکارم من را به ثروت رساند

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا