آراد برندینگ

دست از بردگی افکار کشیدم و پادشاهی کردم

کسی که نتواند دلیل بیاورد نادان است. کسی که نخواهد دلیل بیاورد متعصب است. کسی که جرأت دلیل آوردن نداشته باشد، برده است. باید شهامت دلیل و استدلال را داشته باشیم تا موفق شویم. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

حلوا ارده

از مهمترین مشخصات حلوا ارده می توان به بافت ترد و کاملاً شیرین آن اشاره کرد.

شیرینی این محصول در حد متعادل است و از متریال درجه یک و ارگانیک برای تولید آن استفاده می شود، به همین دلیل این محصول جایگاه ویژه ای در بازار دارد.

حلوا ارده را در قالب بسته‌ بندی های مقاوم و غیر قابل نفوذ به مشتریان ارائه می دهند تا کیفیت آنها حفظ شده و با جذب رطوبت آسیبی به بافت و طعم آنها وارد نشود.

شما می توانید حلوا ارده را در قالب بسته‌ بندی های صنعتی و خانگی یا به صورت فله ای خریداری کنید، در هر صورت کیفیت محصول در اولویت قرار می گیرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-07T145730.291.jpg

حلوا ارده کنجد

در تهیه و تولید حلوا ارده کنجد از شکر استفاده نمی شود و معمولاً برای شیرین کردن، آن را با شیره هایی مثل شیره خرما، شیره انجیر و یا با عسل شیرین می کنند.

برای تهیه این محصول از روغن کنجد استفاده می شود که یک روغن طبیعی و مفید است به همین دلیل مصرف حلوا ارده کنجد برای کسانی که مشکل چربی خون دارند مفید بوده و حتی باعث کاهش کلسترول آنها می شود.

مصرف و استفاده مداوم حلوا ارده کنجد به خاطر داشتن کسیم و آهن برای رفع کم خونی و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مثمر ثمر است و حتی برای کسانی که مبتلا به سردردهای شدید میگرنی هستند بسیار توصیه می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-07T150037.379.jpg

حلوا ارده اردکان

حلوا ارده اردکان دارای طبعی گرم می باشد و به همین علت از دیرباز طرفداران به خصوص خود را دارد و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

ارده از کنجد تهیه می شود و رنگ آن کرمی می باشد که در فرایند تولید با انواع شیره های طبیعی مانند شیره انگور ترکیب شده و به مصرف می رسد.

اگر از خواص این خوراکی باخبر شوید هرگز از جای دادن آن در وعده های روزانه خود و همچنین تغذیه فرزندان دلبندتان غافل نخواهید شد.

حلوای ذکر شده در تقویت حافظه و تمرکز تاثیر بسزایی دارد، از پوکی استخوان جلوگیری می کند، قوای جنسی را تقویت و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-07T145834.523.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا