آراد برندینگ

عادت های مفید داشته باش تا موفق شوی

حداقل 95 درصد از کارهایی که انجام می دهید از روی عادت است، خواه عادت های مفید و خواه عادت های مضر شما می توانید عادت هایی را که موفقیتتان را تضمین می کند در خود پرورش دهید. به این صورت که تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشوند تمرین و تکرار آگاهانه و مدام آنرا ادامه دهید. عادت های مفید را در خودم تقویت کردم و مضرات را از زندگی ام پاک کردم تا توانستم در کسب و کارم که تجارت است موفق شوم.

کاسه سنگی جیرفت

قبل از خرید کاسه سنگی جیرفت به مواردی دقت داشته باشید. در مرحله نخست از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

قبل از خرید متراژ محیطی که می خواهید کاسه سنگی را درون آن نسب کنید را مد نظر داشته باشید، برای محیط های کوچیک از سبک سلطنتی کاسه سنگی استفاده نکنید.

محیط های کوچک بهتر است که در آن کاسه سنگی مینیمال استفاده شود. در زمان خرید به رنگ محصول توجه داشته باشید، رنگ های تیره محصول مناسب برای سرویس هایی است که با سبک مدرن و دارک طراحی و ساخته شده اند. روشویی سنگی را با توجه به رنگبندی سرامیک های نصب شده در سرویس انتخاب کنید تا یک محیط یکدست و شیک آفریده شود.

عادت های مفید داشته باش تا موفق شوی

کاسه سنگی پایه دار

برای خرید کاسه سنگی پایه دار شما باید به این موضوع توجه داشته باشید.

دقت داشته باشید که اگر شیر روشویی شما بزرگ می باشد و بلندی مناسب را دارا هست از این نمونه کاسه سنگی استفاده کنید چرا که نمونه های کوتاه نمی تواند سبب زیبایی آن شود.

کاسه سنگی با توجه به اینکه از سنگ می باشد پس باید بسیار سنگین باشد و در حقیقت اگر وزن بالا و مناسبی نداشته باشد کیفیت نیز نخواهید داشت.

موضوع دیگر توجه کردن به شکل و ظاهر آن می باشد اگر طرح و ظاهر این نمونه کاسه سنگی ساده باشد می تواند صحنه مدرن تری را برای سرویس بهداشتی های شما ایجاد کند

لبه این نمونه کاسه بسیار گشاد بوده و در حقیقت شما می توانید با توجه به عمق و گشادی آن این نمونه را در نظر بگیرید.

عادت های مفید داشته باش تا موفق شوی

کاسه سنگی آبنما

کاسه سنگی آبنما یک وسیله تزئینی سنتی می باشد که کیفیت و زیبایی را توانسته است با هم و در کنار هم داشته باشد.

در حال حاضر خرید کاسه سنگی آبنما جایگاه بسیار رو به رشدی را در بازارهای داخلی و صادراتی به خود اختصاص داده اند.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که شما مشتریان گرامی با خرید کاسه سنگی علاوه بر مزیت های فروانی که در مطالب بالاتر گفته شد، خیالتان از بابت شستشو و نظافت آسوده است چرا که سنگ به ماده ی شیمیایی خاصی برای نظافت نیازی ندارد.

عادت های مفید داشته باش تا موفق شوی

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا