آراد برندینگ

نمک راهی آسانی برای بدست آوردن ثروت

یکی از محصولاتی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است نمک می باشد این محصول با سود بالایی که دارد می تواند ثروت بسیاری برای شما به وجود آورد پس هرچه سریع تر حیطه کاری خود را در زمینه ی نمک استارت بزیند و نگرانی ای برای شروع این کار نداشته باشید زیرا ما در ادامه ی مطلب می خواهیم نمونه های پرسود آن را به شما معرفی کنیم.

نمک رنگی معدنی

باید گفت نمک رنگی معدنی دارای رنگ های متفاوتی است که معمولا دارای رنگ های قرمز، آبی، سیاه، صورتی و گاهی سبز هستند در بازار موجود و مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد هریک از رنگ های نمک ها خواص های زیادی دارند، نمک با رنگ آبی از دریا بدست می آید طعم آن نسبت به بقیه نمک ها مقداری شیرین تر است از زمانی که آب دریا در دراز مدت تبخیر می شود باعث ایجاد نمک می شود.

نمک صورتی به نمک هیمالیا معروف است دلیل نام گذاری این نمک است برای اولین بار در پاکستان و هیمالیا تولید شد و به دلیل وجود آهن و پتاسیم و… در خود به رنگ صورتی در آمده است ک دارای خواص زیادی است برای خرید این نمک باید به جاهای معتبری بروید تا نمک رنگی تهیه شده شما خواصش را داشته باشد با استفاده از رنگ غذا ها رنگی نشده باشند زیرا؛ اگر اصل نباشد و با رنگ غذا رنگی شده باشد خاصیتی ندارد.

.

نمک راهی آسانی برای بدست آوردن ثروت

نمک سیاه هیمالیا

برای خرید نمک سیاه هیمالیا اصل بهتر است از مکان های معتبر اقدام به خرید کنید چرا که تشخیص نوع اصلی و تقلبی آن ممکن است دشوار باشد طعم این نمک با نمک معمولی متفاوت است و میزان کیفیت آن از طریق طعم آن قابل تشخیص است همچنین رنگ نمک هیمالیا دارای طیف های مختلفی از قرمز، قهوه ای پررنگ، نارنجی و خاکستری تیره دارد که رنگ آن بر روی خواص آن تاثیر دارد.

قیمت نمک سیاه هیمالیا با توجه به کیفیت، نوع بسته بندی و درصد خلوص متفاوت می باشد با توجه به وارداتی بودن این نمک قیمت آن با نرخ ارز و دلار رابطه مستقیم دارد و نسبتا از قیمت بالایی برخوردار است قیمت نمک سیاه هیمالیا 250 گرمی از 50.000 تومان تا 190.000تومان می باشد مصرف بالای نمک سیاه برای افراد سرد مزاج و کسانی که تیروئید پرکار دارند توصیه نمی شود.

.

نمک راهی آسانی برای بدست آوردن ثروت

نمک سیاه خوراکی

قیمت نمک سیاه خوراکی، در مقایسه با قیمت نمک سیاه تقلبی بیشتر می باشد بنابراین توجه بر قیمت، می تواند یکی از موثرترین روش ها برای پی بردن به اصل بودن این محصول باشد در این مطلب سعی کردیم برخی از مهم ترین فواید استفاده از نمک سیاه را مورد بررسی قرار دهیم.

فراموش نکنید که مصرف بیش از حد این نوع نمک، می تواند مشکلاتی را با خود به همراه داشته باشد بهتر است این نمک را به صورت متعادل استفاده نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این کالا و نحوه ی ارسال آن با ما تماس بگیرید قیمت نمک سیاه خوراکی از 40 تا 230 هزار تومان می باشد.

.

نمک راهی آسانی برای بدست آوردن ثروت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا