آراد برندینگ

با ظروف مسی شاهد بارش ثروت در زندگی ام بودم

یکی از میانبرهایی که برای ثروتمند شدن وجود دارد این است که شما از افراد موفق و ثروت ساز الگو بگیرید و به‌ جای شیوه خرج کردن آن ‌ها شیوه پول ‌سازی آن‌ ها را یاد بگیرید. این افراد معمولاً با استفاده از استراتژی ‌های پول‌ سازی بهترین فرصت‌ های شغلی بازار را می ‌یابند و در این مشاغل به ثروت می ‌رسند. از این‌ رو من با پیشنهاد یکی از این ثروتمندان با حوزه تجارت نوین آشنا شدم و توانستم با فروش محصولات ظروف مسی در سراسر کشور به ثروت عظیمی دست یابم.

ظروف مسی پایه دار

از سری محصولات شیک که در خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به ظروف مسی پایه دار مینا کاری شده اشاره کرد که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره می کند. با قرار دادن انواع میوه های رنگارنگ در میوه خوری پایه دار مسی زیبایی میز پذیرایی شما را چندین برابر خواهد کرد. طرح های سنتی ای که همراه رنگ های شاد مینایی، که بر روی میوه خوری مسی کشیده شده است زیبایی خاصی به آن بخشیده و استفاده از این ظروف نشان حسن سلیقه و حفظ اصالت ایرانی بودن شما است. کسانی که به هنرهای سنتی ایرانی علاقه بسیاری دارند هیچ چیز مانند یک ظرف دست ساز و ارزشمند که بتوان از آن برای پذیرایی از میهمانان استفاده کرد جذاب به نظر نمی رسد.

  با ظروف مسی شاهد بارش ثروت در زندگی ام بودم

ظروف مسی پایه بلند

ظروف مسی پایه بلند محصولی زیبا و منحصر به فرد که هنرمندان با ظرافت تمام آن را طراحی کرده و جلوه زیبایی به آن بخشیده اند. این اثر زیبا علاوه بر اینکه به عنوان محصولی جذاب در میان وسایل تزئینی خانه تان می درخشد، می تواند ظروفی قابل استفاده برای پذیرایی از میهمانانتان باشد. در میان انواع هنرهای ایرانی نمی توان به راحتی از هنر فیروزه کوبی و ترکیبش با فلز مس گذشت، هنرمندان ما در ساخت ظروف مسی پایه بلند فیروزه کوب سنگ تمام گذاشته اند، می توان دقت و ظرافت را در نقطه به نقطه بدنه آن مشاهده کرد. اجرای این اثر به این گونه است که که ابتدا ظرف مسی خام ساخته می شود و سپس هنرمند فیروزه کوب با دقت تمام، تکه های فیروزه را در کنار هم با شکل خاصی روی ظرف قرار می دهد.

با ظروف مسی شاهد بارش ثروت در زندگی ام بودم

ظروف مسی جدید

مبلغی که برای خرید محصول ظروف مسی جدید می پردازید به احتمال زیاد عامل تعیین کننده ای در انتخاب شما خواهد بود. نحوه تولید شرکت سازنده مواد به کار رفته در تهیه محصول از جمله عواملی است که بر قیمت طروف تأثیر گذار بوده و سبب نوسان قیمت آن در بازار می گردد. این مجموعه انواع ظروف مسی جدید را با بهترین کیفیت تولید در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. شما می توانید این محصولات دست ساز را به عنوان یکی از محصولات صنایع دستی ایرانی با بهترین قیمت خریداری کنید. این محصول در حال حاضر قیمتی مابین 50/000 تومان تا 7/000/000 تومان دارد.

با ظروف مسی شاهد بارش ثروت در زندگی ام بودم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا